Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Frågor och svar

Av Johanna - 6 april 2009 20:04

Jag kände mig manad av Ingela.


1. Hur gammal är du om fem år?

Hujja, jag vill inte ens veta själv...31:-S
2. Vem var den sista du träffade?

Älsklingen som just gick och svarade i telefonen.
3. Hur lång är du?

164 cm
4. Vilken var den senaste film du sett?

Somnade till Valkyria.
5. Vem ringde du senast?

Gustav.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

Till Lotta, "okej" (tror jag)
7. Vad är helgens planer?

Oj massor, vi ska till Sväris och sen hade jag hoppats på en tur till IKEA, träffa släkt och vänner.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror på till vem, sms:ar oftast
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta i fyrtio år dessutom!!!

10. När såg du senast din mamma?

Några helger sen.

11. Vilken ögonfärg har du?

Gröna och bruna
12. När vaknade du idag?

Tio tiden

13. Har du någon gång hittat en katt?

Nope
14. Vilken är din favoritplats?

På nån solig varm plats med en sval dryck i min hand.
15. Vilken plats föredrar du minst?  

Överallt där det är kallt och blött.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Åh fy fånken vad jag hoppas att det inte är i den här lägenheten iaf!
17. Vad skrämde dig som barn?

Jag vet inte faktiskt, kommer inte ihåg att njag var särskilt rädd för något då.
18. Vem fick dig att skratta senast?

Lillan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?

Helt klart!
20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Vi har tre.

23. Hur många landskap har du bott i?

Två.
24. Har du någong gång spytt på någon?

Nej inte vad jag vet.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Högklackat! Nä seriöst är jag alltid barfota, det är läbbhigt med strumpor...
26. Är du social?

JA!

27. Vilken är din favoritglass?

Är inte mycket för glass egentligen...

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Resa, köpa ett hus...
29. Tycker du om kinamat?

Jo, men lite less har man nog allt blivit...
30. Tycker du om kaffe?

Ja o ja!
31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe!

32. Sover du på någon särskilld sida?

Med ryggen till älsklingen *fniss*

33. Kan du spela poker?

Jorå.
34. Tycker du om att mysa?

Vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska?

Nä, det vet jag inte?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej.
37. Vill du ha barn?

Har två som jag är mycket nöjda med för tillfället...
38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska några enstaka ord på fransa, tyska osv...
39.Har du någonsin åkt ambulans?

Ja några gånger.
40. Föredrar du havet eller en pool?

Havet att se på, pool att bada i!
41. Vad spenderar du helst pengar på?

Barnen:-)
42. Äger du dyra smycken?

Hah! Nja...

43. Har du någon gång testat narkotika?

Jo. Det var ingen höjdare(fatta ordvitsen)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

Korvstroganoff på kryddiga korvar och bulgur.

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag själv såklart, jag är skitrolig det är bara det att andra fattar inte det:-D
46. Välj ett ärr på din kropp?

Haha, har ju typ inga...
47. Vad har du för ringsignal?

"I kissed a girl..."

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?

Jag har inte det, men mor har kanske det...
49. Flirtar du mycket?

 Njah, inte så mycket mer än med Älsklingen...

50. Vart togs din profilbild?

Där *pekar*

51. Kan du byta olja på bilen?

Står väl i intruktionsboken hur man gör, men sånt är ju karlgöra.

Så jag svarar NEJ!
52. Har du fått fortkörningsböter?

Nejnej, så klantig är man junte...
53. Vilken var den senaste bok du läste?

Åh herregud det är så länge sen jag hade tid för sånt, men Singoalla tror jag det var.
54. Läser du dagstidningen?

Nä är för snål.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nope
56. Dansar du i bilen?

Dansa i bilen? Eh, nä men jag sjunger...HÖGT!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?

Radiostation?
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Vettesjuttsingen...
59. När var du i kyrkan senast?

Nån skolavslutning...
60. Vilka personer utmanar du:

ANNA tycker jag har alldeles för lite att göra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards