Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Ångest...ska jag lr ska jag inte?

Av Johanna - 9 april 2009 16:37

Jag vet inte, jag vet att det är dumt och jag borde inte.

Men ändå... det är ju påsk?

Jättejättedumt är vad det är och inte alls bra, men jag menar pojken ska ju få ett ägg och Gustav tänkte oxå ha en påse. Så då kan jag väl få?

Nääää, men alltså, det har ju inte varit nån gympan i veckan och jag känner mig verkligen not so fit. Så en hel påse godis lär inte göra saken bättre, och jag har ju skött min diet så bra fram till nu. Ska jag bara sabba allt för att det är påsk?


Eh...JO!



 
 
Anna E

Anna E

9 april 2009 17:37

Självklart att du ska :D

http://prinsessanprinsen.blogspot.com

 
Ingen bild

Carro

10 april 2009 07:31

de klart! vi behöver verkligen få i oss alla dessa färgämnen från krossade löss, eller hur?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards