Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Gullungar!

Av Johanna - 14 april 2009 20:42

Nu ligger ungarna och slumrar i kors i soffan och somnar nu båda vilken sekund som helst, så sött:-)


Pojken ville inte alls lägga sig och sova i sängen så han får väl somna här då för en gångs skull. Vill inte bråka med han mer nu.

Inatt ville han somna i våran säng och vanligtvis brukar jag lyfta över honom i sin säng när jag går och lägger mig. Men i tröttdimman tänkte jag att det skulle vara mysigt att samsova så jag gjorde inte det.

Det var INTE mysigt. J

ag för pojken ja... men inte för mig.

Har legat och trängts på min kudde och under mitt täcke.

Som om det inte vore nog så är han den största böken som finns.

Hur han lever om i sängen!

Det är helt otroligt att han inte ramlar ur sängen oftare än vad han gör egentligen.


Jaja, så inatt får han sova i sin egen säng. Jag har inte alls fått sova bra inatt och varit så trött hela dagen därför.

Och de kommer ju tidigt imorn bitti och ska fixa i toan så nått måste man ju få sova om man ska orka...

Hujhuj, hoppas de inte behöver riva allt:-S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards