Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Någon försöker säga mig nånting...

Av Johanna - 21 april 2009 17:39

...ja för annars vet jag inte vad det här ska betyda...

Mitt när jag syr och det går ovanligt bra faktiskt, det blir precis som jag tänkt, så vad händer inte då?

Det smäller till i symaskinen och tyget fastnar, jag klipper och pillar och får tillslut loss. När jag då ska ta ut under-tråds-rullen-och-grejen så rollar tv bitar till loss. Efter en hel del klurande fattade jag var dom skulle sitta och hur, men ändå fick jag inte till det, så jag klurade lite till och insåg att jag satt det bakåfram. Så jag vände på steken och vips gick det som det skulle igen. Trodde jag ja...

Trådrullen ville inte hålla sig i handen på mig utan hoppade ner på golvet två gånger på raken och rullade iväg. Väl på plats gled övertråden ur nålen när jag skulle till att sy och så var d.et bara att pilla dit den igen då.

Men nu har jag iaf fått ihop byxan och det är bara muddarna kvar, jag hoppas på ett gott resultat, men annars har jag massor med tyg kvar att träna på:-)


Nä nu ska jag göra mig iordning för vi skla strax på visning:-)


 
 
Anna E

Anna E

21 april 2009 19:03

åh allt händer ju på en gång oxå ;)

Lycka till på visningen!

http://prinsessanprinsen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards