Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Johanna - 1 mars 2009 19:01

Har just kommit hem, varit på Tatung och ätit en trerätters, lr inte riktigt då. Vi tänkte, men var så mätta efter huvudrätten så vi struntade i efterrätten. Gott var det då:-)

Känns jättetomt att komma hem, saknar han jättemycket. Imorn kommer det bara vara jag och Lillan. Tyst och tomt.

Av Johanna - 1 mars 2009 13:37

Imorse när jag vaknade var ju hur pigg som helst som jag oftast är efter en partykväll, men sen så vart jag bara så jäkla trött när alla andra vaknat. Så det blev att återgå till sängen. Pojken skötte dock om mig fint, stoppade sina kalla fötter under mitt täcke och läste sagor för mig. "Nästa dag..."

Sen har han räknat sina pengar(kapsyler) han vart visst rik efter gårdagkvällen "en, tå, te, åtta, nio, eowa, tåow, nio".

Älskade tog Lillan i vagnen för en stund sen och gick ut med hunden, snacka nått om att han var sugen på mjukglass.*äcklad*

Och jag och gossen sitter och ser Bee Movie, pappan kommer och hämtar han på typ en timme. Pojken längtar ju förståss, men inte jag.

Har ju varit helt inställd på två veckor, och nu känner man sig snuvad på nå sätt. Usch, jobbigt.

Vill inte att han ska fara:-(

Av Johanna - 1 mars 2009 01:24

Nu är vi hemma igen, och det har varit jättetrevligt. Inte så mycket dansande dock, bara lite mot slutet. Men mycket pratande istället. Kanske mest från min sida från vanligt.

Nu är det nog dags att gå ligga(norrländska för sova) för jag är redigt trött.

Ryggskottet gör sig till känna och nu gör det för  jävla ont.


Saknar redan min pojk, hade ju räknat med att ha han i två veckor. Men förstår att det blir enklast för dem såhär. Det är ju iaf bara en vecka tills jag ser han igen, men...SAKNAR!


Ovido - Quiz & Flashcards