Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Johanna - 2 mars 2009 20:24

Ingen gympa på skolorna den här veckan. Så deppigt det känns, men jag och Anna sku på Ki-box på Onsdag iaf, om hon hinner tebax från Arg!! eplok förståss.*hoppas*

Har varit på Solbacken just, kollade på en syskonvagn, DYR!

Och tänkte köpa  mig en pedometer, men tvekade. Köpte ett tränings-gummiband-med-handtag istället.

Sen shoppade vi some food och böcker på bokrean.

Var så hungrig när jag kom hem, men inte Gustav(som vanligt), och inte ids jag ställa mig och laga mat åt bara mig heller.

Så det vart bara skit och pannkaka av allt och jag vart sur. Hungersur.

Jag är hungrig.


Av Johanna - 2 mars 2009 15:45

När Älskade hade sjutsat in mig och Anna till Rotan så somnade ju gossen i bilen såklart. Han var trött och det var sent.

Älskade fick bära ut han från bilen och in i lägenheten, klä av han och lägga han i sängen.

 Och när pojken vaknade så var det första han sa:

"Ja ha sockana på"

så tog han av sig dom och snörde dom på golvet, haha...

Vilken dålig plastfarsa som lämnar sockisarna på när han ska sova, pojken får ju traumatiska besvär av detta!

Av Johanna - 2 mars 2009 14:21

Det är en sån tråkig dag idag så jag tänkte dra på stan en sväng, mest för att fördriva tiden. Men när jag då sku ut med hunden upptäckte jag ju att vagnen är i bilen. Men åååååååh! Orka gå på stan med selen.

Men hunden måste ju ut iaf, men det fick bli en kortsväng. Jag blir så irriterad på den där jävla skitselen, vad är det för puckot som designat den?! Den är då inte gjord för kvinnor med smal midja och breda höfter, för den glider bara upp, hur jag än gör så glider den bara upp.

Det är två remmar som man ska dra åt, första paret ska du dra åt över höfterna, och andra paret remmar i midjan så att selen sitter fast på kroppen så att säga. Men det nedre paret glider ju upp från höfterna ju mer jag drar åt. Jävla skitsele.

Så jävla störigt obekvämt att ha på sig den.

Hatar selar och hatar bärsjalar.

Man ska ha vagn, då kan man böja sig ner hur mycket man vill, man kan öppna och stänga jackan, kommer åt fickorna, man kan dessutom ha vilka kläder man vill.

Mysigt my ass med att bära. Vagn DET är mysigt. Då kan man bädda ner den lilla hur bra som helst, och själv behöver man inte känna sig så instängd och låst på nå vis.

Av Johanna - 2 mars 2009 11:38

Sitter och spånar lite på min tatuering, nästan klar, men behöver bara lite synpunkter först. Tänkte ringa och höra om en tid, men så vart jag bara lite fundersam, ja för jag vet ju inte om den blir bra så, lr om jag ska spåna vidare först.

Hm,hm...nä jag spånar ett tag får jag se sen...

Av Johanna - 2 mars 2009 10:05

När vi kom hem igår la vi oss raklånga i soffan under täcket och såg Seven Pounds, båda tre slocknade på en gång. Vaknade när den var slut och i tröttdimman var jag så sur för "man fattade ju inte filmen", "vilken jävla skitfilm!". Sov sen i ett kör hela natten, vilket inte händer ofta kan jag säga. Jag vaknar alltid en massa gånger, men nu vaknade jag inte ens när Älskade for på jobbet!

Nå så jag slog på filmen igen, och NU FATTAR JAG!

Den var ju bra ju, men jag hade ju en helt annan uppfattning om vad filmen handlade om innan den var slut. Men det var garanterat meningen oxå.

Han den där hetingen Will Smith vet hur man gör minsann, skit bra skådespelare och förjevvla snyggg. Mmmmmh... när han tar av sig tröja...*dreglar*


Nå det var det det, vad ska man hitta på idag då?

Skittrist är vad det är, vill ha hem min Lenka!

Ovido - Quiz & Flashcards