Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Johanna - 3 mars 2009 22:00

Och ni kan ju bara gissa till vem dom är;-)


Av Johanna - 3 mars 2009 19:59

Inte vart det nån visning inte!

Haha, pinsamt, men vi hittade inte dit...

Nåja det är bara höra av sig så nog vetti dom ordnar en ny visning, brukar de iaf göra.

Nu har jag lindat in kebabspett i bacon som är i ugnen, så det skall inmudigas med Mangochutney, ids faktiskt inte vara duktig idag och göra GI.

Sen blir det tv och fortsätta på Max Lovikkavantar:-)


Av Johanna - 3 mars 2009 18:30

Han hann, det var det värsta, kors i taket, hej barrah, tjingelibilingdingding.

Så då drar vi på visning!

Av Johanna - 3 mars 2009 17:45

...tills visningen börjar, hinner han hem tills dess tro?


Av Johanna - 3 mars 2009 16:45

Ja behöver ju verkligen tunnlar så jag har beställt två såna här idag, det blir väl läckurt?

Av Johanna - 3 mars 2009 16:42

Och se så fina dom vart!

Broderat med brunt, grönt och beige garn.

Av Johanna - 3 mars 2009 14:53

Har snurrat runt på stan ett tag, kollat på syskonvagnar och kläder,sen gick jag och Lillan och fikade. Lr det var mest jag som fikade, Lillan sov.

Såhär kommer some pic´s (ursäkta om dom är en del suddiga)

En tröja åt pojken, lite rockabillystuk på den....


En hel hög med kläder med tatueringsmotiv till Lillan, jag köpte alla jag kunde hitta som var utan volang och sånt fjant:-D


Jeans och t-shirt åt mig, fatta att jag fick på mig 29" i midjan! Höfterna har äntligen gått ihop, så då är det bara fläsket som ska bort då;-)


Åså en polis-bad-cape åt pojken, och dom ursnygga jeansen jag köpte i Lördags. Dom var lite stora, men han växer väl i dom:-D

Av Johanna - 3 mars 2009 10:35

Nu har jag ringt tattaren, och jag skulle maila över lite bilder så skulle han höra av sig om tidsbokning. Vad skoj!

Längtar Längtar!

Hoppas de har tid jättesnart, helst imorn:-)

Hihi, vart alldeles pirrig i kroppen nu!

Ovido - Quiz & Flashcards