Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Johanna - 8 mars 2009 16:38

Usch vad tomt det är här, inte ens hunden som vandrar omkring.

Ni kan komma hem nu!

Av Johanna - 8 mars 2009 15:13

Idag är jag något trött, kände mig döende där ett tag så jag gick och la mig igen, och har sovit i stort sett hela dagen. Ikväll kommer alla mina Älsklingar hem, vad jag längtar!


Igår då...

Jonatan hämtade upp mig, så jag satt ett tag hos dem medan Anna fixade håret. Sen sjutsade han hem oss till Lotta. Vi var något sena, men alla vet ju att fint folk kommer sent:-)

Där var buffén framdukad och det blev tacos, smart av Lotta för ingen kan väl ogilla det? Det var supergott, hon bjöd på både kyckling och köttfärs så najs...

Det bästa med tacos är ju att när man blir bjuden hos andra får man så många nya idéer om vad man kan ha till. Lotta bjöd på krossad ananas till bland annat, och det har jag inte testat tidigare, det passade ju superbra. Särskilt när köttfärsen var extra stark:-D

 Sen satt vi och surrade och skojade och drack medans vi inväntade Dildopartyt. Och när det var dags blev det ännu högre stämning, mycket stoj och skratt. Det var verkligen skitskoj!

När det var över vart karlarna välkommna in på partyt och då startades Lipz igång, först upp var jag och Anna.

Så det blev en del sjungande, men tiden gick alldeles för fort ochtaxin hade anlänt så då drog vi oss ut på Station8.

Där drack vi och dansade, men jag höll inte ut hela vägen. När klockan vart ett kände jag att det verkligen var dags för mig att knalla hem.

För vars finns en taxi när man behöver en?

Och det kändes verkligen mycket längre än jag hade tänkt mig, svinhala pumps och barbent, så jag frös och frös. Ringde både syrran och Gustav för att ha nån att prata med på vägen hem, men lite ström hade jag i telefonen, vilket gjorde mig asförbannad, skavsår hann jag få oxå.

Så de fick nog höra ett antal arga toner i andra ändan luren.

Men jag tog mig hem, men måste ha klampat rätt rejält i trapphuset för grannen under oss öppnade dörren och undrade vad fan jag höll på med. Men spänn av! Det var första gången jag varit ut sen jag flyttat och det här är enda gången jag kommer hem och lever om i trapphuset mitt i natten, big deal?!

Sen vart det fyllekäk, korv stroganoff och äggröra, haha, hur jag nu lyckades knäcka ägg utan att få med skal och sen steka det utan att bränna. Gott vart det då i fyllan och villan.


Allt som allt var det verkligen en superkväll, Lotta är en jättebra festvärdinna och det var bara skojfolk där så jag hade verkligen jätteroligt!

Ovido - Quiz & Flashcards