Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Johanna - 25 mars 2009 13:48

Igår blev min grytlapp klar, hittade en bild på en fräsig grytlapp på internet som jag bara var tvungen att prova. Det är virkade remsor med stolpar och fastmaskor som jag sedan flätat ihop och virkat en kant med fastmaskor runtom. Och den vart ju riktigt snygg!

Helt klart den jobbigaste grytlappen nånsin, men det var den värd!

Den är riktigt tjock så det räcker med bara den, finns inget störigare än när man måste ha två grytlappar för att de är för satans tunna.

Av Johanna - 25 mars 2009 10:42

Igår fick jag värsta idén om att jag skulle rusa och köpa en iPod, sagt och gjort. Vi tog bilen när Älsklingen kom från jobbet, och jag fick mig en rosa. Glad vart man ju såklart!

Sen var det bara att rusa hem för jag sku ju på gympan, skönt var det.

Men guuu så schlut man vart. Har ju inte gympat på tre veckor så jag kan säga att det var jobbigt halvvägs.

  Nå sen hem och prova nymackapären, satte den på laddning och började föra över musikfiler. Men tji fick jag. Inte fasiken gick det!

Och hur vi försökte, hela jävla kvällen! Gick inte hur vi än gjorde.

Så vi gav upp, hade god lust att slänga den i väggen ett tag.

Nu i morse gjorde jag ett nytt försök, men det gick inte heller, men vad gör man då? Jo man frågar på Helgonforumet, där får man alltid svar.

Så nuh har jag fått bängla ett tag, laddade ner iTunes så jag fick ner musiken på skiten.

Fick oxå veta att iTunes inte är så superbra, men börjar med det nu iaf. Funkar det inte får jag väl testa alla de andra förslagen jag fick.

Får väl se vad jag tycker om apparaten, ska det vara såhär bängligt så får den då inge vidare betyg från mig iaf. Jag fattar inte, jag kollade ju massa recensioner innan jag köpte den och INGENSTANS står det att det är såhär beschwoärlitt. Står bara hur jävla bra den är.

Det är inte av de bra omdömen man lär sig det är från de DÅLIGA, fattar inte folk det??

Nåja, nu går det då att lyssna iaf så man ska väl inte gnälla egentligen då. Den är ju trots allt rosa:-D

Ovido - Quiz & Flashcards