Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Johanna - 3 mars 2009 09:09

Vaknade realtivt tidigt idag, hörde nog att det var nån som fortfarande var hemma och spökade efter åtta:-@

Låg och drog mig en stund, men var tvungen attt stiga upp, var så hungrig och kaffesugen. Så nu har jag just smällt i mig keso och kaffet då.

Lillan ligger kvar i sängen än och snarkar, får se för hur länge;-)

Annars väntar jag på att klockan ska bli tio så att jag kan ringa tatueraren och sen tänkte jag dra på stan, prova ett par jeans jag sett ut.

Åså har jag minsann sett i en blogg att Kappahl har fått in dundersnygga kläder, vet dock inte om de tagit in dessa här. Men jag ska iaf dit och kolla.

Åh vill verkligen ha dom till tösabiten min! 


Och ikväll är det visning, ett snordyrt(i min mening) hus som inte ens är särskilt fräscht. Men det har potential iaf.

Så då får vi väl se, är väl mycket folk även på det här huset så det är ju säkert kört för våran del även denna gång. Jag skulle vela säga att hoppas kan man ju alltid göra, men sanningen är den att jag gör inte det längre. Jag har som gett upp, det är omöjligt.


På onsdag ska jag och Anna baka CupCakes!

Ovido - Quiz & Flashcards