Alla inlägg den 1 april 2009

Av Johanna - 1 april 2009 08:47

Igår plingade det på dörren, och först tänkte jag inte öppna. Är ju knappast nån som ska hälsa på mig iaf, och orka med några Jehovas lr försäljare lr nått.

Men jag öppnade ändå.

Jaha då var det nån hus-gubbe (typ ordföranden i föreningen gissar jag mig till) som frågar om vi har något problem med badrummet, för grannen under har fått nån fläck itaket och färgen har börjat släppa.

"Nä jag vet inte?" sa jag, men ska kolla upp det.


Så nu på morgonen har Älsklingen fått ringa runt, först till försäkringsbolaget, men de sa att vi skulle prata med föreningen. Men ordföranden visste inte heller. Felanmälan kunde man inte heller ringa men så vet jag inte vart han ringde för det skulle komma en gubbe innan tolv tillslut.


Och det vet man ju hur det blir...  Klockan tolv typ skulle jag möta Anna på stan. Så jag gissar väl på att gubben dyker upp vid halv ett lr nått?



Ovido - Quiz & Flashcards