Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Johanna - 1 oktober 2008 09:27

Alltså kalixbo är fan helt jävla störda i huvet, ska aldrig, jag säger ALDRIG hyra av dom igen, för det första tar dom snormycket för en lägenhet i Töre. 4300 för en tvåa, i TÖRE! Fatta en tvåa, det är fan dyrare än i Luleå!

Sen har dom jävla mage att komma och klaga på saker i lägenheten som var när jag flyttade in, jag fick inte se nått jävla besiktningsprotokoll när jag flyttade in. Jävla skitstövlar! Dessutom har jag lägenheten tom den sjätte, men så kommer dom visst och går precis hur dom vill i lägenheten via huvudnyckeln. Spelar ingen roll om den är tom lr inte, den är min så länge det är överenskommet, och dom ska fan inte vara där och ränna. Kommer sen och säger att dom ska ha nyckeln senast idag kl. 12, vaddå gäller inte muntliga överenskommelser? Så nu måste Morsan köra 36 mil först att hämta nycklarna som är hos mig, och sen köra 3 mil ytterliggare för att svin-asen ska ha nyckeln. Dom hade fan kunnat vänta till den sjätte, eller åtminstonde prata med mig direkt.

Skitsamma slipper betala hyran för den här månaden då iaf...


Igår var vi på visningen på radhuset, och som alltid var det mindre än vad det såg ut på bilderna, men jag tyckte det var helt okej, efter det lunchade vi buffé på Lilla Kina, sen gick jag hem med voffen.

Räknade jag lite matte när jag kom hem, lika bra att börja från början tänkte jag, lönar sig ju inte att stirra sig blind på dom där talen.

Sen vart jag så trött så jag la mig på sängen och vila, och det började ringa uta bara fan, jag ides först inte kliva upp, men efter tredje samtalet klev jag upp och såg att det var Söt. Arg spom ett bi var han för att jag inte svarat, hehe...ja då hade mäklaren ringt och undrat om vi skulle lägga ett bud, hon som för bara nån timme innan sa att vi kunde få fundera till imorn! Fan vad alla var stressade då!

Nä men Söt tyckte inte att det passade så vi tackade nej, snålsöt säger jag!


Sen satt jag vid datorn typ hur länge som helst och försökte få till ett Svenska arbete, tog hela jävla kvällen, men vi gjorde ett uppbrott och for på coop för att handla tuschpennor, sen hem igen och se Idol.

Jag som tänkte fara på vattengympan men orkade inte, blir så trött av det här mörkret...


Snart ska jag på skolan, måste färdigställa arbetet där, och nu sitter morsan i bilen på väg hit för att hämta nycklarna. Skoj dag det blir för dom då...


Ovido - Quiz & Flashcards