Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Johanna - 26 oktober 2008 14:55

Nu har vi varit fram och tillbaka till Piteå, varit på den där Noliabarn-mässan. Jag tyckte inte det avr så mycket och se egentligen, mässan var rätt liten, och det som var där, var mer anpassat för lite större barn. Hoppborgar, radiobilar och Lego. Men jag tror pojken uppskattade det iaf.

Han var faktiskt duktig och höll sig kring oss hela tiden, och nästan inge trots alls(nästan). Vi handlade typ ingenting...jo en nappflaska till lillen för 25 kr.

Sen var vi på Dollarstore, tänkte köpa mig en peruk som jag sett att dom haft i Luleå, men det hade dom inte där. Jag som hade värsta planen för Hallowen då jag skulle göra olika extensions i peruken och ha då, men det sket sig som sagt. Och inte hinner jag leta fram mina extensions som finns i Töre och fläta in dom heller.

Nån som vet var det finns att köpa peruker i Skellefteå?!

Attans bananer...

Men nu vet jag iaf vart jag ska och shoppa julgrejor, för det fanns hur mycket fint som helst där. Men det är väl som alltid när man sparar med sånt, då finns det inte kvar. Men känns ju lite fel att köpa julsaker i oktober...

Förrersten, kan tillägga att det var en chock att komma in i den affären... Det var ju riktigt fräscht ju! I Luleå är det rejält sunkigt och man bävar nästan för att fara till den affären.

 Nå nu är vi hemma igen, Söt har gått på gymmet så får se om han är nå snygg när han kommer hem sen:-)


Nu är jag väldigt trött, steg ju upp vid typ halv fem lr nått, av nån dum anledning. Pojken har sovit oroligt hela natten, och även jag då givetvis, när jag måste springa upp hela tiden. Så när morgonen närmade sig gav jag upp...

Ja så nu sku det vara skönt med en vilostund, gärna med fotmassage till;-), men det får nog förbli i mina drömmar det:-(

Ovido - Quiz & Flashcards