Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Johanna - 17 oktober 2008 14:52

La mig en stund efter att Söt farit på jobbet på soffan och såg färdigt Iron Man vi somnat till, och somnade även denna gång, kanske vid tiotiden ungefär. Inget konstig med en tupplur, men jag sov ända tills jag blev väckt av ett sms, nu! Klockan är nästan tre! Nästan hela dagen har ju gått, och jag är fortfarande trött...Det här är en såndär dag då man bara vill ligga under täcket och se film...



Av Johanna - 17 oktober 2008 09:19

Usch var så trött nu på morgonen att jag inte orkade fara till skolan,det blev en sen kväll igår!

Jag följde med Lotta på sminkparty hos en tjej på Moröhöjden, och vi blev där hela kvällen, klockan var närmare tolv när jag var hemma!

Det var verkligen jätteskoj, träffade jättemånga roliga människor där, och vi pratade och pratade och pratade så tiden bara flög iväg, och tjejer i sällskap med en massa smink, ja ni fattar;-)

Det var verkligen jätteskoj. Beställde mig lite gojs oxå givetvis, men avslöjar inte vad det är:-D


Idag vet jag ännu inte vad jag ska hitta på, måste plugga förståss, min sista ensamma dag utan Lenkan så bäst att passa på nu, för sen blir det körigare. Söt ville att vi skulle ut och äta sen ikväll men vi får se, har ju tagit fram kyckling från frysen och tänkte dra ihop det med lite mango chutney och grädde. Jam Jam!

Dessutom är det så pissigt väder ute, så det känns lite sisådär att klä upp sig och gå ut.


Imorn kanske Sväris kommer, men vi får se, så då måste man ju ha det städat och fint. Hugaligen!

Ovido - Quiz & Flashcards