Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Johanna - 25 oktober 2008 18:42

Ja då var det kväll igen då, Älskade har gjort en ost och skinkpaj, det var gott! Kunde man ju aldrig tro, då han inte är så superbra på att laga mat :-D


Idag har vi varit på stan som vanligt,hehe....det har vart nån slags rosa-bandet-dag så det var en massa påhitt där.

Vandrade runt lite, och fann till sist lite kläder till grodan, två bodys och två sparkbyxor, samt en bamsebyxa på rea. Finns ju hur mycket fint som helst nu, men vi har tillräckligt och behöver inte köpa nå mer nu. Vi kan ju köpa sen lite större då vi vet vad grodan är "för nått".

Efter det tog vi en sväng med bilen för att kolla in några hus, det ena såg verkligen inge vdare ut, men det andra...helt ok!

Nå jag har inga större förhoppningtar faktiskt, jag har nästan börjat acceptera att vi kommer bli kvar i den här lägenheten:-(


Sen åkte vi hem och såg Lejonkungen, pojken vill ju bara se "nallebrönena" (krambjörnarna) hela tiden, men nu är vi så otroligt less så vi provade med den här filmen istället. Tror ni han såg nått?

Nej, bara en trött stickande mamma.

Nu efter middagen så ville han se film igen, så gissa vilken!

Ja inte var det Lejonkungen iaf, så nu får man stå ut med det där ett tag ändå.


Imorn tänkte vi kanske fara på Nolia-barn-mässan i Piteå, kan ju va kul för Sonen att få göra något kul oxå. Fast troligtvis är det mer för vuxna än för barn...



Av Johanna - 25 oktober 2008 10:29

Jaha då var det lördag, vad ska man hitta på idag? Älskade har gått på gymmet för en stund sen och jag är här hemma med Lenkan.

Idag är det kalas hos min systerdotter, vi kommer inte att fara, vore skönt nu med en helg utan att behöva pendla fyrtio mil. Men jag har skickat en present, så jag hoppas hon blir glad ändå. Och på Onsdag fyller hennes mor fyrtio år, vet inte vad jag ska köpa för present ännu, men får väl hitta på något. Det är ju mitt i veckan så vi får väl fira hon till helgen då istället.

Sen är det ju Hallowen och du sku Brorsan och Maria ha fest, så vi kikar väl in där en sväng. Givetvis är det maskerad, så vad ska man då hitta på?

Om jag hade vetat var jag hade mina dreads hade jag ju kunnat ha dom, men fasiken åh!


Nä nu ska vi äta frukost!



Ovido - Quiz & Flashcards