Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Johanna - 29 oktober 2008 08:53

Igår var en verkligt tröttdag, jag orkade ingenting, satt bara vid datorn typ och väntade på att det skulle bli kväll och Söt sku komma hem.

Pojken var snäll och lekte själv ända tills jag faktiskt var tvungen att gå och lägga mig en stund, då vart han helt illvers och gick fram som ett jehu.

Jag orkade inte ens städa undan i köket så det fick Älskade ta när han kom hem, hade dåligt samvete för det men han blev inte arg.

Pojken blev bara mer och mer överaktiv, så trots min trötthet var vi tvungen att ta ut han, annars hade kvällen blivit ett större helvete än dan innan.

Det var skönt att komma ut faktiskt, fick lite ny energi, men när vi kom hem igen så tog det stopp, då slog tröttheten till i dubbel bemärkelse.

Pojken fick mat och sen fick han se tv med oss en stund. Sen gick jag och la han, och det gick över förväntan! Han kom "bara" upp tre ggr och frågade om han fick komma upp en gång. Men sen sov han iaf. Såå skönt det var! Det är bara att han får följa med på kvällspromenaderna med voff så kanske han somnar lättare på kvällen sen.

 Ja jag var ju dödstrött igår som sagt, och det verkar inte bättre idag, fint väder och så, men jag är så slut. Vill bara ligga kvar under täcket och sova bort resten av den här veckan.

Jag skulle verkligen behöva ta mig ut med pojken till en lekpark, han blir ju tokig av att bara vara inne. Men det känns så motigt, så tungt.

Hoppas det går över sanrt...

Ovido - Quiz & Flashcards