Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Johanna - 9 oktober 2008 18:59

Snart är den här dagen över, nu är det bara se tv och gå sova som gäller.


Söt kom hem för inte ens en timme sen och har nu farit iväg igen, på hockey. Hata hockey! Det är bra att han hittar på något som han är kul, och jag skulle aldrig försöka hindra honom, men jag måste då säga att det är urtrist att jag bara sitter här och inte kan göra något vettigt lr nå roligt, å så far han iväg så jag är ännu mer ensam. Jag är inte arg lr så, bara lite sur över hela situationen just nu.


Jag har iaf stickat klart dom där babysockarna idag, inte fäst trådarna än, ska fota och lägga upp när jag gjort det. Jag har även börjat på en randig babymössa som ska matcha.


Nä har så ont i ryggen, ska sätta mig i soffan och sticka lite, sen när älskade sonen somnat ska jag duscha riktigt riktigt hett, nu när man inte har badkar längre. *snyft*

Av Johanna - 9 oktober 2008 13:34

Jahaja då tänkte jag vara så duktig att göra klart den där rapporten i Samhälls men si di gick inte, nä för då sket det sig med word, och sen har jag inte hittat den informationen jag vill ha, suck och stön. Fan,fan,fan.


Budgivningen på huset har startat och vi leder...

....inte!

Förresten spelar det ingen roll, inflyttning först efter nyår.

Vi kommer aldrig hitta ett hus.


Dumma regn! Dumma förkylning! Dummma rygg! Dumma dag!

Av Johanna - 9 oktober 2008 10:18

Vilket pissväder det var idag då! Nu vet jag verkligen inte vad jag ska hitta på, det ösregnar ute, och då kan jag ju inte ta ut pojken heller, får bara ta en snabbrunda med hunden. Tråååkigt!


Ja nu vet jag inte hur många gånger jag börjat sticka ett par babysockar och sen rivit upp, blir som inte riktigt nöjd. Men nu verkar det bli bra, men rätt var det är så duger det inte heller.

Egentligen ska jag inte ens sitta och sticka, jag ska göra skolarbete, men jag kan inte koncentrera mig, känns så motigt.


Idag lr imorn börjar budgivningen på huset, så vi får se, det är fyra andra intresserade förutom oss, så man kan ju räkna bort det då på en gång*buhu*

Ovido - Quiz & Flashcards