Alla inlägg den 19 oktober 2008

...

Av Johanna - 19 oktober 2008 19:25

AAAAh härliga Söndag!

förutom en liten sväng på stan för den där eyelinern(vart ingen jacka för söt,hehe) så har vi legat och myst i soffan hela dagen, så härligt, glott på dåliga tvprogram och käkat godis.

MMmm, ibland är livet underbart!

Av Johanna - 19 oktober 2008 11:37

Igår var det ju så fint väder så man hoppades ju att det sku hålla i sig iaf några dar, men icket, idag är det mulet. Så tråkigt väder det är!


Jag har varit jättesugen på lösgodis hur länge som helst nu, men Söt har sagt "nej det blir inget", men igår, då jäklar, då var han minsann sugen så då vart det det iaf! Han är allt bra lustig! En sväng på karamelletåget och det gick på över hundra kronor. Älskade har snart smällt i sig hela påsen, men jag har nästan allt mitt kvar. Jag tycker det känns i kroppen på en gång jag äter godis. Jag får humörsvängningar och känner mig inte frisk. Egentligen borde man sluta med godis helt, men man blir ju bara så sugen ibland...


Haft mycket mardrömmar inatt, nu har jag en sån där period igen, och det är så slitsamt. Inatt har det bara varit konstiga och overkliga drömamr, så det är väl tur det, dom behöver jag inte grubbla så mycket på. Men dom flesta andra nätterna handlar om sonen lr Älskade. Det är jättejobbigt, för då tänker jag och undrar hela tiden.


Idag verkar det bli en sväng på stan igen, Söt sku ha sig en jacka, varför vet jag inte, han har svinmånga och det är mindre än en vecka sen han köpte en ny, men det är hans pengar så han får göra som han vill.

Jag skulle ju springa in en snabbis på h&m igår medans dom andra gick på Tatung och fick sig ett bord. Min eyeliner är nämligen slut, men så hade dom inge niveasmink där, typiskt. Och det är det enda märket som har en smal pensel istället för en tuschliknande grej. Nå på Åhléns vet jag att dom har så då får jag gå dit idag istället, om dom har öppet vill  säga, men det tror jag nog.


Har lite och plugga idag, måste Läsa en bok om Medea inför svenskan, ska dra egna paralleller och sånt och ha en muntlig presentation imorn, sen ska jag läsa och memorera om Havamal, då jag ska skriva en uppsats  om det då oxå har jag tänkt. Och sen måste jag få till sidnummreringen i den vetenskapliga rapporten. Jag får som inte till det riktigt. framsidan och innehållsförteckningen ska ju inte vara numrerad, men ändå blir det så hur jag än gör. Måste läsa i databoken om det, annars får jag väl mejla dataläraren.


Fick mig nå garn när vi sist var på coop så nu håller jag på att sticka mig ett par granna vantar i mosstickning, dom blir nog klara idag, om jag får tid att sätta mig en stund igen vill säga.

Ovido - Quiz & Flashcards