Alla inlägg den 10 oktober 2008

...

Av Johanna - 10 oktober 2008 15:04

Den här dagen blir inte alls som jag vill, det var så fint väder i morse så jag tänkte att idag ska jag ta den där turen genom stan som jag funderat över, men nej då fick jag förvärkar lr nått liknande och haft så ont i magen.

Satt först i soffan och vilade ett tag men det ville inte ge med sig så då gick jag och la mig i sängen. Tänkte att det ändå var dags för honom(pojken) att sova, men det ville ju inte han, men jag somnade där tillslut iaf, och när jag blev väckt av telefonen så har han iaf somnat men först rivit ut alla guss tv-spel och filmer samt kontroller, rivit ut nån skruttig telefon i köket med ett gäng kablar, ätit upp en chipspåse och drällt med smulor överallt, och nu ligger han och sover sött under filten i soffan.

Hunden har jag inte hunnit vara ute med än, klockan är efter tre, och pojken måste äta när han vaknar, så det får väl bli bara en rastningsrunda när han vaknar, så får vi gå med henne ikväll, elakt? Ja, det är då så jag känner mig.


Känner mig apstressad över skolan, över att vi inte hittat nått hus än, att inte pojken fått leka av sig ordentligt, fy,fan. Det har varit en skitdag.

Av Johanna - 10 oktober 2008 09:34

Hela den här veckan verkar skita sig för mig, så även den här morgonen.

Hade ju då prov i Nk nu på morgonen, och det gick verkligen SKITDÅLIGT!!!

Jag fattar inte vad det är som är fel, allt jag läser far bara rakt in och rakt ut, jag lär mig ingenting! Jag blir tokig! Hatar det här, har sutiit och läst och läst och läst inför det där provet, och allt det som jag just läst om kommer ju på provet, men ingenting kan jag, så jag får gissa mig fram.

I bästa fall får jag godkänt. Men det här är ju för fan ett lätt ämne, jag var helt säker på att jag åtmionstonde skulle få mvg i det här. Fyfan jag är så jävla besviken på mig själv just nu.

Fan, fan, fan...

Ovido - Quiz & Flashcards