Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Johanna - 14 oktober 2008 11:33

Har varit på skolan på morgonen nu, tänkte göra matteprovet, men nä lärarn har ju inte hört av sig om det går bra, så jag for på programhanteringen istället. Pratade med läraren och dom kunde inte ordna fram 2007´s version av word, nähe, fan vad efter dom ska vara då. Men om jag kunde ha med mig en bärbar får jag göra provet på den på skolan om jag vill. Så jag tänkte höra med syrran om jag ev får låna hennes, annars köper jag mig en, har ändå tänkt köpa mig en bärbar så...


Har packat bebisväskan nu oxå, fattas bara blöjor och tvättlappar, men det köper vi sen:-) Ska göra färdigt mobilerna sen:-)

Har lagt upp bilder på min pixbox på mina kreationer om nån vill se, ska uppdatera mera snart!


Igår var jag hos bm och sen var vi på föräldraträffen. Bebisen har vänt sig nu och ligger med rumpan ner, så har den inte vänt tillbaka sig till nästa gång så måste det göras ett vändningsförsök. Men så var det med sonen oxå, först låg han rätt, sen gjorde han inte det, men laga till sig tillslut så jag är inte orolig. Förövrigt var allt bra.

Föräldraträffen var flummig precis som jag misstänkte, hade lust att gå därifrån ett tag. Men sen fick vi sitta och bara prata och lära känna varann och det var ju bra. Men tyvärr var dom flesta i gruppen äldre än oss, så det kändes lite sisådär, men vi får se.


Idag måste jag göra klart lite svenska arbete, för sen blir det tre veckors frånvaro från skolan, är ju lov på den jämna vecka då jag inte har pojken,så otajmat!




Ovido - Quiz & Flashcards