Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Johanna - 20 oktober 2008 19:51

Idag låg jag och älskade och mös i soffan alldeles för länge, så när jag skjutsat han på jobbet och kommit fram till skolan var jag en kvart försenad, men det gick ändå. Jag gjorde den muntliga redovisningen men sköt upp uppsatsen, dumt eg men läraren sa att jag lika gärna kan göra den efter provet.

Efter lektionen drog jag och tankade och körde sen mot Töre, hämtade pojken på dagis och for alldeles för tidigt till Kalix. Jag och Lenkan gick på stan ett tag och väntade på att Micke sku sluta på jobbet. Jag köpte mig en plugg till örat och en ny näsgrej, men såklart  var den ju alldeles för stor så jag kan inte ha den. Skit oxå.

Nåväl for till Micke då för att låna datorn-Josses,satt och surrade lite.

En trevlig överaskning fann jag när jag följde pojken på toa, blöja hade han minsann, han som varit blöjfri sen i somras. Åh vad glad man blev för det då, INTE! Så jag fick ringa till X:et som måste prata med dagis om detta, inte konstigt han börjat göra ner sig om dom har blöja på han där, vad arg jag blir!


Nå iaf, när det började mörkna drog vi då hemåt Skellefteå igen, och nu är vi här, jag sitter och försöker få till sidnumreringen, men se det går inte som jag vill. Har bett om hjälp på ett av "mina" forum,så ska se om nån annan kan....


Ovido - Quiz & Flashcards