Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Johanna - 6 oktober 2008 09:50

Nu har jag inte skrivit på några dar, men det blir inte mycket sittandes vid datorn för mig på helgerna, då har man ju annat att göra;-)


Hade tenta i Programhantering i Fredags, gick skitdåligt, jag har ju  word 2007 hemma och på skolan har dom 2003, så det skiljer sig en hel del. Jag satt ändå och tränade på skolan i ca två timmar innan provet och när jag fick det i handen tänkte jag att det här är ju lätt som en plätt! Men det var det ju inte, jag kunde inte ens marginaljustera! Gaaah, jag höll på att bli vansinnig, saker som jag KAN hittade jag inte!

Så när jag suttit där i några timmar, så tyckte tom läraren att jag skulle ge upp, jag får göra det en annan gång. Fy fan vad jag skämdes! Det handlade ju inte om att jag inte kunde, jag hittade bara inte vars jag skulle göra alla olika sorters justeringar!.

Jag höll verkligen på att deppa ihop där, så på väg hem ringde jag och snackade av mig lite med syrran. Sen gick jag och fikade med en tjej från stan,det var trevligt. Sen hem där Älskade väntade på MIG, det var ovanligt!

Vi tog en prommenad med Majsingen och sen for vi och köpte mackor på Subway, så jäkla gott! Sen somnade vi till x-files:-)


Lördag morgon städade Söt medans jag rullade mot Luleå och hämtade sonen, där passade jag på att shoppa en klänning och ett par strumpbyxor, dom har ju massor mer mammakläder på h&m än vad dom har här! Dom hade bl.a en jätesnygg svart klänning, men jag köpte en mer vardags istället.

Mina svarta byxor sprack ju dragkedjan på i Fredags, spelar ingen roll eg. det var en skitdragkeja som åkte ner hela tiden, ska sy dit en sån där med piggar istället...

När vi var tillbaka i Ske så for vi på Solbacken och handlade lite mat, sen hände inte så mycket mer den dagen.


Igår tänkte vi fara på Jysk och köpa en ny kontorsstol, lr varje fall titta på en, men nej det var ju stängt. Så då for på Rusta istället för att köpa en såndär ful rullvagn till toan, så jag kan ha tvättlappar och sånt i men det fanns ju inte förstås. Så vi kom inte hem med nått vi skulle ha, däremot fick jag mig två nystan med mohairgarn, inte för att jag hinner sticka men iaf;-)


Nu är en gubbe här för att fixa telefonen, lr han gick för ett tag sen, utan att säga hejdå, lr nu är det klart lr nått sånt, så jag antar att han inte är färdig än.


Och ikväll är det visning på ett fräscht hus i fel område, det har jaccuzi iaf :-D


Ovido - Quiz & Flashcards