Alla inlägg den 4 november 2008

Av Johanna - 4 november 2008 11:31

Har varit på skolan idag, programhantering, guudh så tråkigt det är, men nåväl, man måst juh...

Fick se på provet jag gjorde, gick ju inte sådär superbra som jag hoppades, och Läraren sa att "jaaa, du ligger ju lite svajjigt till" och då vart jag nervös och tänkte "fan inte det här ämnet oxå". Men så sa hon "Ja du ligger ju över godkänt, men nå mer än så kan jag inte säga just nu osv".

 PHIUUUUH! Vilken lättnads suck!

Okej det är ett ämne som jag i normala fall hade kunnat få mvg i, för ärligt, det är ju inte särskilt svårt. Men som det är nu så, nä det går ju rätt knackigt det här med pluggandet, har gjort en rejält stor miss i planeringen av hösten, var väl lite väl optimistisk sådär i våras om man säger så.

Men jag har ju räknat med att kugga i matten, men oxå det enda ämnet, fan oxå, jag veet ju att jag kan å så blir det såhär, är så arg på mig själv just nu!


Madde mötte upp mig här utanför för en stund sen när jag sku ut med Maja, så jag fick mina Kreijjor, ska testa dom sen, men dom måste få ligga till sig lite först;-) Jag älskar smink, men törs knappt prova det när det ligger där så nytt och snyggt, pennorna vässade och det ser bara så fräscht ut:-D Har inte ens provat mitt mineralsmink än!


Igår skruvade Älskade ihop spjälsängen så nu står den i köket och väntar på att få bäddas och göras iordning, jag har slängt in sängkläderna i tvätten, så då vet vi vad vi har att göra ikväll, jag smålängtar lite:-D Har ju köpt smånallar och sånt på Ikea som jag tänkt göra egen mobil till sängen av, så det ska bli sååååå fint:-)

Ovido - Quiz & Flashcards