Alla inlägg den 7 november 2008

...

Av Johanna - 7 november 2008 17:48

Nu har jag hittat usb-kabeln så det firar vi med en bild från hallowen;-)


Nu drar vi mot kalix över helgen, ha det bra alla!

Av Johanna - 7 november 2008 08:24

...Jag blir knäpp, var är min usb-kabel?!! Har ju svinmycket foton att dela med mig av åså hittar jag inte den, vad arg jag blir!


Igår var jag på klädparty hos Lotta, det var jättetrevligt, var inga kläder jag föll för direkt, men så roligt att få sitta och prata med andra tjejor. Härligt, härligt, sånt får man inte för mycket av! Hoppas det blir fler gånger:-)


Blev inge skola för mig idag, senaste dagarna har jag mått så illa, och liiika samma idag. Inte så att jag ska gå och kräkas lr så, men ändå tillräckligt för att känna mig dålig. Usch, känner mig helt slut och orkeslös...Om man ändå hade fått kunna njuta av dom här sista veckorna innan, få vila upp sig, för det kommer bli jobbigt sen,då hade det ju varit bra om man ändå nu hade kunnat ta vara på tiden. Istället går man bara och väntar, känner efter och hoppas...


Idag drar vi nog mot Storsien, blir väl där till på Söndag då jag ska hämta pojken och så far vi till min Far och firar Farsdag, jag trodde att det var förra veckan, men jag hade visst fel.

Nå men så i helgen blir det bara att ta det lugnt, ska ta med mig stickningen och bara ägna mig åt det.

Ovido - Quiz & Flashcards