Alla inlägg den 24 november 2008

Av Johanna - 24 november 2008 10:38

And i like it! Jag kanske är den enda i världen, men jag älskar det! Jag får alltid sån lust att ge mig ut i det härliga vädret, pulsa fram i snön bara och gå och gå. Men det är lite kämpigt med vagn så det får nog vara ändå tills dom plogat. Jag gick en liten runda med Voff och bebis i bärsjal istället, men känns inte som att jag kan klä på hon rätt i sjal, antingen blir det för tätt lr oxå inte tillräckligt tätt, så jag törs inte gå nån längre sväng. Dessutom är det så lömskt, under snön finns det isfläckar så rätt var det är så halkar man, och det vill man ju  inte när man bär lillan!


I morse har vi hunnit vara på skolan lilltjejen och jag, hon sov hela tiden. Eftersom att jag körde Älskade till jobbet så vart jag ju sen(han är ju sååå långsam) och så när jag kommer in i klassrummet blir det givetvis kallbalik, alla vill titta på plutten. Pinsamt, men glad blir man ju ändå. Man vill ju givetvis att alla ska få se att man faktiskt har världens sötaste!


Nu sitter jag här och har lite att plugga, har matteprov imorn. Sen tänkte jag faktiskt gräva fram lite julpynt. Jag har fått tillstånd att pynta i veckan av Älskade, han kan tydligen inte heller hålla sig, hehe...


Det blev ingen ostbricke-mys igår, jag slocknade direkt efter middagen, men så vi får väl ta det ikväll istället...om det inte blir samma då förståss;-)

Ovido - Quiz & Flashcards