Alla inlägg den 20 november 2008

Av Johanna - 20 november 2008 15:12

Nä jag beslutade mig för att strunta i skolan, varför riskera något? Så tilltog förvärkarna senare, så jag la mig på soffan och somnade( ja trots dånet från trapphuset). Sovit fram till halv tre, sen var jag ute med hunden, aj aj, mina höfter...

Jag mailade läraren då får se vad han säger, bättre det än ingenting tänkte jag. Den var ju klar och ja som jag sa tidigare, vari är problemet?


Känner bara för att ta det lugnt resten av dagen, men vad fasiken när det nu börjar hända grejor, så ska man kanske hålla igång lite. Och ja det var något mysko på toan som jag inte sett förut, alla som varit gravida vet vad jag menar. Att papper och underkläder inspekteras noga för att uppmärksamma eventuella  förändringar. Så jag är mycket hoppfull.

Men jag står fast vid vad jag sagt, den kommer komma en vecka över tiden bara för att jäklas.

Av Johanna - 20 november 2008 10:49

... då har förvärkarna avtagit, så det vart ju såklart inget mer med det...

Men då är det nu såhär, jag har ju skola idag och måste gå dit och hem, men ärligt, inte så kul om det sätter igång igen, så jag vet inte hur jag ska göra. Kommer ju bli svinarg på mig själv om det inte blir nå mer och jag bara skitit i skolan sådär. Jag vet inte hur jag ska göra, vet inte vet inte VET INTE...

Funderar på om jag sku ringa och höra om Gussen kan bara köra in mig dit så att jag åtminstonde får lämna in rapporten som jag lovat. Men det känns så omständigt, för den går ju faktiskt att skicka via mail, det är bara det att läraren inte vill ha den så, han vill ha den i handen. Uppriktigt fattar jag inte problemet, den kommer ju i samma version bara det att han behöver skriva ut den.

Hujja, nä jag vet inte huuur jag ska göra, tog mig en extravarm dusch just, och det skulle jag inte gjort för nu vart jag ju dåsig av det då.

Syrran jobbar ju såklart så jag kan inte ringa henne och be om råd heller, dumt! Vem har gett hon tillstånd till det? Hon ska vara hemma och svara i telefon precis när jag behöver det, och så är det bara, inge snack om saken.


Av Johanna - 20 november 2008 07:46

Vaknade vid halv fyra i morse nångång och har inte kunnat somna om, la mig utmed Älskade, och sen kunde inte han heller somna om, haha...

Och nu har jag haft onda förvärkar sen halv sex-tiden nångång, åh om bara vattnet lr nått kunde gå nångång så att det startar ordentligt!


Satt hela kvällen efter att jag kommit från skolan och arbetade på rapporten, glömde helt bort tiden, och när Älskade kom hem hade han handlat hem en hel på se med gotta, julmust, pepparkakor, godis, rostbiff, JAM JAM...

Så då blev det tv och sen gå ligga, Älskade fick dock ta en promenad med voff, och jag hoppade i säng;-)


Nu måste jag hinna klar med rapporten för jag har lovat att lämna in den idag,sen har jag ju annat att göra oxå...

I trapphuset dånar det för fullt, dom bilar upp väggen för det ska visst in postboxar, dom nya lägenhetsdörrarna kommer imorn, så nu får man gå ner för att hämta posten, stackars oss, Hur ska vi klara det?

Ovido - Quiz & Flashcards