Alla inlägg den 6 november 2008

Av Johanna - 6 november 2008 14:16

Då var det provet gjort, kan ju säga att det inte gick så bra, men nåväl,gjort är gjort. Försökte svara på alla frågorna, även om jag inte ens fattade vissa av dom. Och jag som tyckte att det här kommer nog gå galant, men det är jag det, är så jäkla självsäker ibland...

Ja så nu när jag gått fram och tillbaka(med skavsår) till skolan och jag säga att att det känns i höfterna, inte så farligt ändock men det känns. Idag tog det bara en kvart att gå dit!!! Så jag gick i normaltakt alltså:-D

Så nu återstår att färdigställa rapporten och plugga lite i Svenskan, för nu har jag gjort bort värste för den här veckan. Hade varit bra om jag hade hunnit göra en himla massa nu så jag hinner ikapp och förbi dom andra. Sen har jag ju programhantering att plugga, ånej vad tråkigt...


Ikväll ville Älskade att jag sku fa och bada och han och gymma, men se du den gubben gick inte, jag hade redan planerat att fara på klädparty hos Lotta:-)  och ja, heeelt utan hans tillstånd;-)

Så då är den här dagen färdigplanerad.


Av Johanna - 6 november 2008 11:19

Jag får jämt skavsår och av minsta lilla, jag kan få skavsår av skor jag använt i flera år, ingådda och sköna, vilket är nog konstigt i sig, men nu har jag fårtt skavsår igen, av SOCKARNA!!!

Kan nån förklara för mig hur det kan gå till?!!

Detta har hänt på den korta morgonrundan jag just varit på med hunden, så kommer man hem och få byta blodiga sockar(äckligt jag vet) och nu limpa iväg till skolan, trevligt?

Jag tror inte det... fan åh!

Av Johanna - 6 november 2008 09:02

Är det Torsdag redan?!

Den här veckan har verkligen susat förbi! Snart får jag hämta min Lenka igen, då blir bråk, trots, och pinjobbigt med tanke på att jag inte är lika rörlig som jag vill vara, men jag längtar längtar LÄNGTAR!

Sitter och dagdrömmer och tänker på vad han brukar säga "Hästen går bara iväg", när han sätter sig på Maja, osv...Men på Söndag får jag tillbaka honom.


Har prov idag som jag måste sätta mig och plugga inför nu,hoppas hoppas att det går bra!! Fick inte till den där jäkla sidnumreringen igår, jag fattar inte, det måste vara fel på datorn, för inte kan det ju vara jag...

Nä men jag har ju gjort det där flera gånger så jag borde ju kunna det, men nej, det går inte, det är ju helt puckat, vad gör jag för fel? Älskade sku hjälpa mig igår men såklart, det glömdes bort. Ska fråga läraren om jag kan maila in det imorn till han, sku ju va inne den här veckan...


Annars hände inte så mycket igår, vi var på Maxi en sväng då han kom från jobbet, sen gjorde vi (läs:jag) varma mackor som vi åt till bonde sökte fru, och sen slocknade jag. Haft väldigt mycket sammandragningar inatt, konstigt att jag har så mycket på nätterna?! Dessutom sover jag så fruktansvärt dåligt, vaknar hela tiden, och nu har jag börjat få så ont i axeln. Förstår inte varför, jag ligger ju som vanligt(nästan) och sängen är ju inte särskilt hård, inte lika mjuk som min dock;-) Nä jag vet inte, men det gör inge ont när jag har klivit upp sen, så nog har det med liggställningen att göra alltid. Men det är klart, då får vi ligga och trängas i en 90:s säng oxå. Kanske är smartast om vi ändå tar hit min madrass, för annars blir det svårt med nattamningarna. Sen är man ju inte smal direkt heller, så...ja man kan ju säga att det är trångt;-)


Nä nu är det frukost och plugga som gäller...



Ovido - Quiz & Flashcards