Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Torsdag

Av Johanna - 6 november 2008 09:02

Är det Torsdag redan?!

Den här veckan har verkligen susat förbi! Snart får jag hämta min Lenka igen, då blir bråk, trots, och pinjobbigt med tanke på att jag inte är lika rörlig som jag vill vara, men jag längtar längtar LÄNGTAR!

Sitter och dagdrömmer och tänker på vad han brukar säga "Hästen går bara iväg", när han sätter sig på Maja, osv...Men på Söndag får jag tillbaka honom.


Har prov idag som jag måste sätta mig och plugga inför nu,hoppas hoppas att det går bra!! Fick inte till den där jäkla sidnumreringen igår, jag fattar inte, det måste vara fel på datorn, för inte kan det ju vara jag...

Nä men jag har ju gjort det där flera gånger så jag borde ju kunna det, men nej, det går inte, det är ju helt puckat, vad gör jag för fel? Älskade sku hjälpa mig igår men såklart, det glömdes bort. Ska fråga läraren om jag kan maila in det imorn till han, sku ju va inne den här veckan...


Annars hände inte så mycket igår, vi var på Maxi en sväng då han kom från jobbet, sen gjorde vi (läs:jag) varma mackor som vi åt till bonde sökte fru, och sen slocknade jag. Haft väldigt mycket sammandragningar inatt, konstigt att jag har så mycket på nätterna?! Dessutom sover jag så fruktansvärt dåligt, vaknar hela tiden, och nu har jag börjat få så ont i axeln. Förstår inte varför, jag ligger ju som vanligt(nästan) och sängen är ju inte särskilt hård, inte lika mjuk som min dock;-) Nä jag vet inte, men det gör inge ont när jag har klivit upp sen, så nog har det med liggställningen att göra alltid. Men det är klart, då får vi ligga och trängas i en 90:s säng oxå. Kanske är smartast om vi ändå tar hit min madrass, för annars blir det svårt med nattamningarna. Sen är man ju inte smal direkt heller, så...ja man kan ju säga att det är trångt;-)


Nä nu är det frukost och plugga som gäller...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards