Alla inlägg den 15 november 2008

Av Johanna - 15 november 2008 09:20

Djääs... gårdagkvällen var lite långtråkig må jag säga, inge kul att spendera en Fredag ensam....Men det går ju det oxå.

Pojken ville inte sova, det var inge bråk lr så, men kom upp flera gånger. Han var trött så det gick i slowmotion så jag tror att han höll sig vaken för att han väntade på Älskade. Han blev så glad när han vaknade "Guttaa!!", "Mamma, gutta ä hemma nu!". Både Svärmor och Mor hann ringa och fråga om jag har några känningar, vilket jag inte har:-(


Dåligt väder är det idag, så trist när det är helg och allt och vi hade kunnat ta en fin promemnad med voff. ja bara det inte börjar regna så kan man ju göra det iaf, men känns ju inte lockande precis.


Idag fyller Lottas pojk tre år, så vi ska dit på kalas, hoppas bara min son inte avslöjar vad det är innan Jesper öppnat den;-)

Då ska vi se hur pojkarna kommer överens, det är första gången de träffas

:-)

Ovido - Quiz & Flashcards