Alla inlägg den 18 november 2008

...

Av Johanna - 18 november 2008 16:18

Nä nu måste jag skärpa mig, jag har sutiit och låtsas-pluggat hela dagen...dvs att jag har haft uppe mitt skolarbete på skrivbordet, men ändå mest suttit på msn och familjeliv, Skärpning Johanna!

 Men som jag sa till Micke just, man blir tjock lat och hungrig av att vara på smällen(som svar på tal varför köket ser ut som det gör och att jag just ätit upp Älskades lunch för den här veckan).

Blev inga bullar idag heller, ska sluta snacka om det så kanske det blir gjort istället.

Nu är jag mätt som en jag-vet-inte-vad, men det hinner nog lägga sig tills Söt kommer, och då blir det körvströganöff, det är mumma det!

Nu ska jag röja undan i köket så han inte smäller av när han kommer hem...

Av Johanna - 18 november 2008 10:50

...var inte gott att blanda julmust-essens med cola-essens i en läsk med alldeles för lite kolsyra...

Av Johanna - 18 november 2008 10:22

Har just varit på skolan, och när jag sitter där på lektionen så ser jag att utanför så snöar det! Så mysigt, dessutom har dom börjat hänga upp julbelysningen i stan men dom verkar inte tända den än, kanske dom väntar till skylt söndag? Längtar tills dess, jag har sån julstämning och vill börja julpynta nu på en gång, men nej första advent så är det!


Blev inge lussebak igår heller, nej för först började jag lite med Svenskarbetena men behövde lite hjälp med förslag så syrran ringde upp, och då vart man sittandes i fyra timamr i telefon och bara surrade, blev ju inte så mycket skola gjort då för mig. Så när vi lagt på, var jag ändå tvungen att fråga henne på msn, och då fick jag äntligen gjort det klart. Sen var jag ju givetvis tvungen att packa bb-väskorna, så nu är det bara förlossningsberättelsen jag ska sammanställa så är det helt klart, jo förresten! Jag behöver kanske en aktuell patientbricka? Det får jag ordna på måndag när jag ska till bm.

Älskade var supersen som vanligt, så jag ides inte laga nån middag, det blev pizza istället, och han blev överlycklig, fick han välja sku vi äta pizza och hamburgare varje dag i veckan...Så det var gött gött...


Om jag har klagat tidigare angående mina oroliga nätter så har det ju inte blivit bättre nu kan jag säga, har fått vara upp tre gånger på toa inatt, och två för att gå upp och dricka(kan vara pizzan). Förutom det har det verkligen kännts som en bastu här inne, och det är det inte, den här lägenheten är svinkall! Men hujja hur jag har blivit extremvarm i kroppen senaste dagarna.


Sen kan jag tillägga en mycket dålig nyhet, nästintill katastrof för mig, min Julmust-essens till sodastreamern är slut, PLUS att kolsyran i patronen oxå är det! KATASTROFVARNING!!! Så är jag på dåligt humör så vet ni varför...

Ovido - Quiz & Flashcards