Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Vredesutbrott

Av Johanna - 18 mars 2009 11:19

Nja...kanske inte riktigt då, men nästan.

Ibland känns det bara som att allt kryper mig inpå skinnet, Lillan skriker, pojken gnäller och hänger på mig. Jag får inte ens gå på toaletten själv för då skriker han och hänger på handtaget. När man väl är på toaletten så kan man inte gå rakt, nej för man måste huka sig för all tvätt som hänger tvärs över. Och när man då har turen och vara färdig så står alltid pojken och håller för dörren när man ska ut (Han är ju inte osjälvständig och klarar sig bra ensammen, men han verkar ju gilla tänja på gränserna just när jag redan är arg. Det är då han hittar på en massa hyss, vilket verkligen inte är läge).

I hallen är det alltid så mycket väskor och skit, skor och jackor precis överallt så man kan inte gå utan att man måste korsa allt och kliva över. Bara det gör ju att man får klaustrofobi.

Inga kläder har man heller, ett par snygga jeans visserligen, men just idag fick man platt röv i dom. Dessutom pressas allt fläsk över linningen så det blir som en stor jävla bilring. Och gördeln är ju såklart i tvätten så den kan man ju inte använda just när man behöver den som mest.

Då blir man sur över det då, för att man känner sig så jävla fet.

Just idag när man vill känna sig fin, när man ska och tatuera sig, istället känner man sig fulare än nånsin.

Inga trosor har jag heller så jag måste ha samma par två dar i rad (fattar inte, jag har ju köpt nya?).

Sockar hittar jag inte heller, som att man inte kände sig nog ofräsch i gårdagsgamla trosor. Använder ju aldrig några strumpor så jag fattar inte hur de bara kan försvinna. Men nej just idag går allt fel, det är som att alla är ute efter att jävlas med mig.

Och ja jag gnäller, jag gnäller på allt just nu och det har jag fan rätt till.

För jag har sån pms nu så det är inte sant, skulle nästintill kunna mörda nån(Lr iaf skrika jävligt mycket ut i luften).

 
 
Ingen bild

Lotta

18 mars 2009 11:57

Man får skrika ut sin ilska ibland och då är internet ett superställe för det ;)
Jag håller på att bli galen här hemma oxå men förhoppningsvis går det väl över snart :) Hoppas det blir bra i umeå idag, är så avis på dig :)

 
Anna E

Anna E

18 mars 2009 12:31

du har det fan inte lätt ;)
lycka till idag :)

http://prinsessanprinsen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards