Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Hemma äntligen

Av Johanna - 18 mars 2009 21:08

JAAAH! Nu är man äntligen hemma, fatta att bilfärden hem var lång!

Vid elvatiden i förmiddags kom Älsklingen hem från jobbet, sur var jag ju då som sagt. Men vi kom iväg tillslut, tjorvade runt här innan vi drog på Jula och köpte en termos och sen hem och fylla den(till Lillans ersättning för de som fattar trögt). Och efter det kunde vi äntligen bila iväg söderut. Ganska precis klockan två var vi framme i Umeå så vi började leta efter vart tatueraren höll hus och hittade direkt. Men då det var en timme kvar snurrade vi lite grann på affärer innan vi for dit igen.

Jag som inte är en dugg tidsoptimist informerade älsklingen att det går fort. Max en timme. Så det skulle gå hur fint som helst att ha pojken sittandes i vagnen med en godisklubba (jag menar jag har ju pratat med han länge om det).

Men tji fick jag, innan den ens var ritat klart så var han less.

Älsklingen tog pojken på en promenad, när dom kom tillbaka låg jag och blev plågad förfullt.

De satt en stund och höll mig sä'llskap, men det tog MYCKET längre tid än jag förväntat så de drog och käkade och lämnade mig ensam;-(

Klockan 15.40 satte han nålen i skinnet och 18.15 var den färdig. Så det tog ett tag. Dyrt vart det med, två extra breda lakan.

Hejbara där rök dom. 

Men det var värt varenda sekund, så skönt och mysigt var det minsann;-P


Nu trodde ni såklart att jag skulle lägga upp en bild, men se den gubben går inte. Den är ju inte avtäckt än!

 
 
Josefina

Josefina

18 mars 2009 21:25

Du är rolig du. :)

http://www.gjutarvagen.bloggagratis.se

 
Anna E

Anna E

18 mars 2009 22:04

ÄNTLIGEN är du hemma. Som jag suttit och väntat ;)
Vad bra att du har haft det skönt då *fniss*

http://prinsessanprinsen.blogspot.com

 
Ingen bild

Carro

18 mars 2009 22:25

Meeeeh! Så logga du inte äns in på Msn, ja vill ju seeee!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards