Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Sömnlös och huvudvärk i antågande...

Av Johanna - 28 mars 2009 05:03

 Gjorde en till omgång cupcakes igår innan Älsklingen kom hem från jobbet. Och när han då kom(sent som vanligt) så var det bara hoppa i finstassen, spackla på sig och sen knalla ner på stan.

In på min favoritrestaurang(fatta vad lyxigt att tom ha en favorit!) Vegas, där åt vi mycket gott. Deras spanska medelvhavsbuffé är verkligen to die for, Älsklingen har tidigare envisats med att äta alá carte men nu övertygade jag honom om att det här valet är det bästa och nu är han oxå frälst:-D

Efter det unnade vi oss varsin kaffedrink, och jag fick rådet av servitrisen att ta "Kanelbullen" och minsann, hur god den var!

Så vi satt där och surrade och mös, och Lillan hon sov hela tiden.

Efter nio hade vi svammlat oss hem halvt om halvt på lyret och där tog vi efterätten, cupcakesen! Och en öl till det, men den hann vi inte dricka upp innan vi somnade i soffan båda två!

Så så slutade våran romantiska evening:-)

 
 
Anna E

Anna E

28 mars 2009 08:01

eeh,vaddå?
Ofcourse har jag lite att göra ;) *fniss*

http://prinsessanprinsen.blogspot.com

 
Ingen bild

Josefina

28 mars 2009 09:45

Fin du va :) nåja, jag hade helt glömt om nästa helg. men om jag inte jobbar så tror jag att det ska gå bra. jag kan höra av mig i veckan om det.

 
Ingen bild

Carro

28 mars 2009 15:12

Så du gav upp det blonda...eller är det bara jag som är seg. Fin sminkning ;)
Men dina muffins, fan så smarriga dom ser ut, bjud mig! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards