Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Min kropp tål nog inte snusk nåmer??

Av Johanna - 29 mars 2009 09:27

Matsnusk alltså, för direkt jag slutat tugga mina cheezeballz(när robinson var slut)fick jag tvärhuvudvärk och bara slocknade. Det händer typ aldrig, ja inte huvudvärken då, utan att jag slocknar så tidigt(kom nu inte och skyll på likören för sånt är min kropp definitivt van vid!).

Och särskilt inte när jag sovit till elva på förmiddagen, så igår sov jag alltså klockan nio. Helt sjukt!

  Så  idag känner man ju sig inte-sådär-jättefräsch. Dåligt väder är det oxå så hitta på något tränings-aktigt kan man ju glömma. Man kan väl sträcka sig så långt som till en långpromenad men det är nog oxå allt. Säger ju jämt att jag sku ta och wii-fitta men ändå händer det aldrig. Det är ju bara så jobbigt att ta ner dosan från hyllan och trycka på en knapp antar jag. *latjävel*


-:{oO0Oo}:-:{oO0Oo}:-:{oO0Oo}:-:{oO0Oo}:-:{oO0Oo}:-:{oO0Oo}:-


  Har ringt till X:et och hört om han kan komma med pojken nästa helg så man slipper köra hela långa vägen. Och jag tänkte vara så lustig att ringa supertidigt på morgonen, för mig då klockan åtta.

Men inte reagerade han inte.

Så kommer jag nu på när jag läser mina bloggar att man skulle ställa fram klockan, så eg. var den ju inte åtta utan nio. Inte liika tidigt med andra ord. 

*suck*

Här försöker man skojsa till det, men inte gick det...

   Saknar pojken så inåt bomben, har drömt om han i tre nätter i rad nu och vaknar och han är inte här. Jättejobbigt.

Om en vecka kommer han ju tillbaka, jag vet ju det, men ändå blir det inte lättare. Saknar honom så mycket och tänker på allt vi inte gjort och allt jag vill ha gjort, och får sen så dåligt samvete. Man kan ju alltid bättra sig, men det känns som att jag förlorar så mycket när han inte är hos mig alltid.

   Han växer så fort nu, både på längden och på tvären. Så varje gång man ses så har han lärt sig något nytt och han börjar bli så stor. Och då mår man dåligt över det, jag vill ju vara där när det händer, när han lär sig. Jag vill veta vart han lärt sig det. Jag vill veta vad han gjort, och hur han gjort.

Istället sitter man ju här utan och bara känner sig så tom på nått sätt, för en del av mig är ju inte här. En stor del. En viktig del.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards