Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Johanna - 2 januari 2009 15:18

Här kommer bilder på tolvslaget, vill ni ser mer så kika på pixbox:-)

Av Johanna - 2 januari 2009 14:01

Lr ja vad säger man;-) det ahr ju varit som en enda stor helg sen jul typ haha....men skööönt ändå:-D

Idag har vi varit på bvc och mätt och vägt lillan, 3900 nånting och 55 lång, en lång-smal-spinkig-en är det minsanna, haha, sötnosen min...

Sen tog vi en lång promenad men Maja och sen en sväng in på stan efter det.

Flickan hade fått två par hellokitty-sockar i juklkapp bland annat av storesyrran, men dom var tyvärr för små, så jag var tvungen att byta.

 Men så fanns det inga större sådana så jag fick ta några andra, det fick bli knästrumpor istället, gulligt värre. Sen hittade jag en brun munktröja åt henne på rean med, allt som allt kostade det mig tjugo hela kronor!! Dyrt?

Älskade däremot han kom såklart hem med kläder åt sig själv såklart, han shoppar fasiken värre än mig, sicken karl...

Nå nu är vi hemma och pojken har gått vila, så ska vi laga lite mat, är så hungrig har inte hunnit med nån frukost ens än...Inte bra, fy mig.

Av Johanna - 2 januari 2009 14:00

Ja nu har Lilleman behagat sig komma ut, grattis säger vi till storakillen:-D

Ovido - Quiz & Flashcards