Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Johanna - 16 januari 2009 18:49

Jomenvisst serru!

Och då lyxar  vi till det med mackor från Subway, Jam jam!

Och till det en iskall öl!

Dock är ju inte lågt blodsocker och starköl så superbra kombination, lr bra och bra egentligen,glad blev man ju iaf!

Mötte upp Älskade på stan en sväng, han sku köpa vanli-skidor, men så hade dom inga pjäxor så det vart inga iaf. Han får gå på nån annan affär imorn och kolla, blir som svårt för han att åka i skidspåret annars.

Jag fann då vad jag sökte, ett par mjuka jeans med resår i midjan och en snygg t-shirt åt Gossen. Och billigt var det med, hundrasextio riksdaler för allt! Då blev man på glatt humör minsann!

Nu väntar och läntar jag på att vovvens sele och koppel ska komma, borde anlända på Måndag enligt mitt tycke.

Av Johanna - 16 januari 2009 13:52

Varit ute på promenad med The Doggy för ett tag sen, det var kallt, hon ville in, så det blev en kort historia.

Av Johanna - 16 januari 2009 12:04

Japp klockan är tolv och jag är nyligt uppstigen. *massa svordommar*

Alltså allvarligt, det är inte kul det här.

Av Johanna - 16 januari 2009 01:35

Vad är det nu då som gruvar mig? Jag vet inte, skolan, det här med flytt/icke flytt, jag vet inte...

Försöker slå bort det och bara slappna av, tänka att vad det än är får det vänta till imorn.

Men ändå...nej det går inte.

Jag bara vrider och vänder på mig och kan inte sova, är klarvaken.

Vill sova just nu, varför ska jag vara vaken för?

Finns ju inget att göra mitt i natten, åh.

Hur länge ska jag få vara vaken i natt då, hela natten?

Hur länge kommer jag då sova imorn?

Jag bara tänker mer och mer och får mer och mer ångest.

Över allt och ingenting.

Andas ut, räkna till tio, ta djupa långa andetag, blunda, tänka på ingenting, slå bort allt som gruvar mig. Det hjälper inte. Mina ögon är pigga.

Ovido - Quiz & Flashcards