Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Johanna - 23 januari 2009 16:59

Av Johanna - 23 januari 2009 16:46

Och det var ju inte givade direkt.

Just nu står jag på 0 kr i föräldrapenning, jag kommer inte ens få lägsta nivå. Utan 0 kr.

Handläggaren skulle kontaktas så får vi se om det blir någon ändring, men det ser inte just ut.


Av Johanna - 23 januari 2009 16:05

Men nog var det väl självaste faAan att man inte ska kunna  få sin föräldrapenning, dom har haft två månader på sig och så får man ett papper på utbetalningsdagen att dom inte fått in alla uppgifter!

Dessutom ringde jag till dom i november för att höra om alla uppgifter, men allt var visst som det ska enligt dom.

Fy faan...

Ja så då sitter jag i telefon och väntar på att få komma fram. 142 i kön, beräknad väntetid 33 minuter.

Alltså får det verkligen vara såhär?

Av Johanna - 23 januari 2009 13:13

Vaknade idag just före nio av Lillan som ville ha mat, sovmorgon!

Waow LYX!!!

Vanligtvis brukar hon vakna vid sextiden för sin frukost och sen brukar vi sova vidare. Har ju egentligen sovmorgon varje dag då nu när jag tänker efter,om man bortser får amningen då.

Haha...ojoj, snacka I-landsproblem.

Nåja, kunde inte somna om sen, vilket var bra, så jag låg ochg drog mig ett tag. Ringde till Maria som var på jobbet så jag snackade med brorsan en stund istället. Ringde sen syrran som jag då suttit och snackat med ett tag sen dess. Sen kom Maria hem så hon ringde mig och vi surrade en stund vi med. Fram till nu har jag alltså bara sutttit i telefon med olika folk:-)


Måste börja klä på mig nu (sitter fortfarande i nattsärken), och gå ut med hunden. Sen måste jag ner på stan en sväng, Bolaget kallar på mig. Ska ju på fest imorn och det ekar värre tomt i spritskåpet:-(


Söndag ska jag hämta pojken*Längtar*


Ovido - Quiz & Flashcards