Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Johanna - 18 januari 2009 19:48

Ja alltså det vart ingen skidtur idag, *harkel* Vi vart för lata...*host*...

Och hur gick det med GI? Jo det vart ju Älskade som tog tag i maten och han glömde ju helt bort bulguren vi hade kylen och kokade spagetti,erhmmm...Jajaja, en gång är ingen gång, lr hur var det?

Det här var sannerligen ingen nyttig dag idag. FYYY!


...

Av Johanna - 18 januari 2009 16:16

Har inte blivit så mycket av den här dagen och nu är det mörkt så det lär inte bli så mycket mer heller, förutom den där skidturen då...

Sitter och ser Austin Powers och broderar lite, slött med andra ord.

Lilleskrutt spydde just ner både mig och henne:-S


Ska börja med middagen snart, köttfärssås och bulgur-resterna från igår. Är det GI?

Haha, jag vet inte. Men har ju redan fuskat, åt några skivor potatislimpa till frukost, ajaj. Men man kan ju inte lika slänga bort en hel limpa, så när den är slut blir det slut på sånt därnt onyttigheter, hehe...

Jaja, ny dag imorgon...

Av Johanna - 18 januari 2009 13:10

Jaha idag vaknade jag halv ett, kunde han inte ha väckt mig?

Tänkte väl att jag behövde få sova ut lr nått, men det behöver jag verkligen inte, gör ju inte annat än sover nuförtiden.

Blir väl en sömnlös natt inatt gissar jag på...


Får väl lägga skidturen till framåt kvälln då så man är trött i kroppen innan det är dags att gå ligga...

Ovido - Quiz & Flashcards