Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Johanna - 29 januari 2009 21:27

Så är man hemma igen från gympan, Gossen hade varit snäll och satt och såg film när jag kom in genom dörren.

Jag svängde förbi hemköp på vägen hem så nu kan jag oxå käka Anna-mellis, jajjemen. Först GI, sen semla, oups jag bara råka handla hem det...

Av Johanna - 29 januari 2009 17:19

Nu sitter vi och väntar på att Älskade ska komma hem, han borde trilla in när som helst.

Så får vi se vad vi hittar på för middag(läs: jag), nu kan man ju spajsa (försvenskade spicy) till det för gossen var så hungrig och fick en tidigare middag.

Hum hum hum, vad ska man då komma på *funderar*

Sen så blir det friskis och svettis, har fortfarande träningsvärk så man kanske inte kan ta ut svängarna helt. Men äh vad fasen.

Ska man bli smal så ska man, va gör då en lite ond kropp;-)

Beach 2009 here i come!

Av Johanna - 29 januari 2009 14:09

Fattar ingenting!

Fick ett sånt där grönt brev från försäkringskassan, ofrivilligt blev jag glad, för det brukar oftast betyda pengar. Men medans jag vek och rev försökte jag intala mig att det är nå annat, men vad?

Vad kan det vara som dom inte skickar i vanliga brev?

Väl öppnat... det var pengar!

Inte mycket men något iaf.

Ville skrika "JIPPI HURRA!" För andra gången idag, men nä eftersom att det stod att jag kommer få 0kr tidigare, så kommer väl ett annat brev snart där det står att jag måste ge tillbaka dom. Skulle inte förvåna mig.

Så hur sjuttsingen gör man nu?

Gömmer undan brevet och låter bli att röra pengarna lr hoppar jämfota på stället tre ggr, och hoppar sen vidare pippi-långstrump-steg ända ner på stan och köper sig en väska?

Svårt val...*Kliar mig i skägget och funderar*

Av Johanna - 29 januari 2009 13:46

Har haft så ont i kroppen senaste dagarna så stackars Maja har inte fått sig nån ordentlig promenad alls. Men idag var det dags, fortfarande öm, men jag kan ju inte ligga och såsa hur länge som helst. Pojken ville dessutom åka vagn så då drog vi oss en lång en längs älven. Hur skönt det var!

Kan meddela att gossen har inte trotsat alls med påklädningen idag!

HURRA!!!

Nå nu sitter han och ser sin film, kan ni nånsin gissa vilken?

Sen går han nog och lägger sig för sin vila, får vi se vad vi hittar på sen...

Ovido - Quiz & Flashcards