Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Johanna - 14 januari 2009 19:31

Japp nu ska vovveskrutt få sig ny sele, den här borde passa finemangs!

Av Johanna - 14 januari 2009 17:43

Är en lågkaloriöl en lättöl?

För lättöl får man ju dricka på vardagarna med gott samvete.

Dessutom blir man inte tjock av den.

Så jag tar nog en sån då. Lättöl alltså;-)

Av Johanna - 14 januari 2009 16:05

Japp blev en tur uppför helvetesbacken, så då kanske man går ner nått gram till, får man väl hoppas iaf.

Utan att räkna hekton så har jag gått ner ett kilo till:-)

Jag tackar kaffet för det, för visst ökar förbränningen av kaffe?

 Jag har för mig det iaf, så nu går det kaffe här så in i bomben.

Måste ju ut på en tur med skidorna snart, men idag är det ju badminton så då blir det ju inget, han jobbar ju så sent jämt så det blir aldrig av. Men imorn får han skärpa sig tycker jag får då vill jag åka!

 Lillan blev så nöjd när hon nu fick sig en tisssluring så jag la hon i spjälsängen under mobilen och hon tittade alldeles storögt! Jag hoppades att jag skulle få en bild när hon skratta med det blev inget tyvärr.

Men nu verkar hon ha lessnat på at ligga där för hon börjar gnälla så smått...

Hon är ingen lättroad dam minsann, blir fort less, så man måste vara fantasifull om man ska få henne att vara nöjd nån längre stund.

Men det är väl så det ska va antar jag...

Av Johanna - 14 januari 2009 12:05

Ja gårdagkvällen slutade ju inge vidare, men inget jag tänker gå in på här, bara att det är tröttande...


Även den här dagen vaknade jag sent och fortfarande trött, klockan är tolv nu och jag har bara precis klivit ur sängen. Typiskt. Känns inge bra det här.

Det är tråkigt att vara mammaledig och bara gå hemma!

Vad ska man göra av all tid?

Känns som att jag bara sover bort all tid lr bara sitter på internet och häckar. Jag har tråkigt.

Vad ska man hitta på idag? Som vanligt, en promenad, men inge mer...

Jag kan inte för mitt liv förstå hur vissa personer kan var mammalediga ett år två år, lr hur länge som helst. Hur står dom ut? Det är verkligen aptrist det här!

Ovido - Quiz & Flashcards