Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Johanna - 11 januari 2009 22:14

Ena tatueringen kliar! Och så inåt helskotta, fattar ingenting? Kan ju inte börja klia bara sådär? Och så är den uppsvälld dessutom! Helt sjukt ju...

Av Johanna - 11 januari 2009 21:27

Blev en kort helg hos sväris, lite skönt faktiskt, för det kan bli lite långsamt på landet;-)

Nädå, det är trevligt, men svårt att vänja sig vid att göra absolut INGENTING, man kan ju tycka att jag borde ha anlag för det. Men NADA har jag lite svårt för. Så i helgen har jag roat mig med korsord, alltså det är det enda!

Nä nu ska jag inte överdriva(lr underdriva?) På Lördag lämnade vi av gossen hos sin far och for sen till Rian hos Ulla . Där blev vi bjudna på pannkaka, och för icke-norrlänningar så ska jag informera om att pannkaka är den sorten man har i ugn. Och fika på det, daimruta och Ulla-bulla, jam jam. Hon ville ju se lilleskrutt så det var skruttuppvisning för hela slanten och hon hade köpt en klänning och kofta tills tösen och gossen fick (hade låtit fint om man skrev lite godis, men eftersom att det inte var det så tänker jag inte skriva det)godis.

Tyvärr är han ju hos sin far så det blir ju två veckor tills han lär upptäcka det då, men nog vetti han blir glad:-D


Och idag har vi varit hos mor-min och ätit middag, gött!

Så hade även julklapparna kommit från carro, så det var ytterligare en julklapp som får vänta två veckor innan den får öppnas av gossebarnet:-S

Jag är så nyfiken!

Och eftersom att det var EMIL som propsade på den så är jag ju ännu nyfiknare, haha:-D

Nåja sen har jag(lr mor och bror egentligen, hehe) rotat fram litre grejs att ta med hit till schläftä, bl.a mina skidor så nu ska vi börja skidra så jag blir smaler:-D

Nu är det inte mycket kvar av den här kvällen, så det blir väl sova då snart...

Ovido - Quiz & Flashcards