Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Johanna - 1 februari 2009 22:15

Japps då står Älskade och friterar lökringar och bananer(vart inte går) så då får vi se om det blir ätbart:-D

Själv sitter jag här med min laptop i knät och ser nån (skit)komedi på Trean och har Lilleskrutt jorvandes utmed, och en terrier på foten då förståss.

Är ganska trött i ögonen så det blir nog att somna framför tv:n ganska så snart efter att slisket inmundigats, snart börjar ju Criminal Minds så det ska nog gå ganska så bra. Och funkar inte det så har vi ju CSI direkt efteråt:-D

Av Johanna - 1 februari 2009 19:37

Sitter och ser Kalla FaktaFyran, alldeles tårögd och mår illa.  

Vet inte vad jag ska säga.

Hur känslokall kan man bli?



Av Johanna - 1 februari 2009 18:31

...har ju varit väldans dåligt med det, tänkte så fint att idag ska jag bli sockerfri på riktigt och käkade en riktig GI frukost. Men så vart jag så sur som bara den suraste citron kan bli och kände att det bara är meningslöst och gav upp, och smällde i mig godis.

Så nu har jag svinmycket ångest för det, och middagen blir ju inte bättre, nu är vi båda tjuriga efter godiset så vi orkar inte vänta på nån GI mat utan kokar upp nå färdigpaltar istället.

Men imorn, då jäklar!

Då är det en ny dag och ett nytt försök.

Från och med imorn ska jag bli sockerfri!

Av Johanna - 1 februari 2009 15:17

Nej, vi tog oss en riktigt rejäl promenad istället, vilket var så härligt. Sen tog vi oss en Söndagstur med bilen, körde runt och kollade i olika byar. Och nu är vi hemma igen och det blir nog mest att ta det lugnt och så...

Gossen har varit så snäll och fick sig faktiskt en godispåse, det har han aldrig fått tidigare, men tänkte att han kunde få en nu när han varit så snäll och duktig. Är nog ändå för tidigt att börja med Lördagsgodis för hans del tycker jag, men nångång borde väl han oxå få smaka när man ändå äter det själv.

Av Johanna - 1 februari 2009 10:58

...Och vackert väder ute, får se vad vi hittar på.

Hade planer på att fara till pulkabacken, men just nu håller Älskade på och joxar med tvättmaskinen. Låter som konstigt från den, hoppas inte den är trasig helt bara. Så vi får väl se hur lång tid det tar då.

Lillan är inte på sitt bästa humör heller, bara skriker och skriker. Men nu sitter iaf pojken och försöker roa hon, men det går ju sisådär. Hon är ju inte direkt lättroad.

Ovido - Quiz & Flashcards