Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Johanna - 13 februari 2009 20:22

...men allvarligt vem bryr sig?

Jag ska bara blogga färdigt sen ska vi på promenad, det är ju ändå bara en massa strunt(se! Jag svor inte ens!) på tv:n. Bättre ut och gå och Älskade ville se om det är nå kändisar ute, sicken schlagernörd han är;-)




Av Johanna - 13 februari 2009 17:24

För 10 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 16
2.) Var gick du i skola? Strömbackaskolan i Piteå
3 ) Var jobbade du? Jag jobbade inte, jag sa ju just att jag gick skola??

4 ) Var levde/bodde du? Stockbäcken utanför Piteå
5.) Var brukade du hålla hus? Hemma och i stallet, hos pojkvännen.

6.) Bar du glasögon? Mycket sällan
7.) Vem var din bästa vän? Pojkvännen
8.) Hur många tatueringar hade du? Skaffade min första vi den här tiden.
9.) Hur många piercingar hade du? Tre i öronen

10) Vilken bil körde du? Pojkvännens 142:a

11.) Hade du varit på ett riktigt party?  Ja
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej

För 5 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 21år

2.) Var gick du i skola? Jag gick inte skola

3.) Var arbetade du? På Klockarängens äldreboende

4.) Vart bodde du? i en trea i Töre

5.) Var brukade du hänga? Ja där i lägenheten, hos familj och bekanta

6.) Använde du glasögon? Emellanåt
7.) Vem var din bästa vän? Ingen bästa vän, men tvillingarna var mina närmsta vänner.
9.) Hur många tatueringar hade du? Tre lr fyra tror jag...
10.) Hur många piercingar hade du? Förutom i öronen hade jag i naveln och näsan.
11.) Vad för bil körde du?  Pojkvännens 142:a lr mercan hanses.

12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej.

13.) Var du singel/upptagen/dejtande? Sambo.

För 1 år sedan:
1.) Hur gammal var du?
25
2.) Var gick du i skola? Komvux i Kalix
3.) Var jobbade du? Jobbade inte så mycket direkt...
4.) Var bodde du? En egen Tvåa i Töre
5.) Var brukade du hänga? Där, vänner, bekanta, familjen och hos pojkvännen.
6.) Använde du glasögon? Nej linser 
7.) Vem var din bästa vän? Hunden 

8.) Hur många tatueringar? 7
9.) Hur många piercings hade du? 4 förutom öronen

10.) Vilken bil körde du? Pojkvännens 740
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Upptagen

Idag
1.) Hur gammal är du? 26
2.) Var går du i skola? komvux Skellefteå
3.) Var arbetar du? Ingenstans

4.) Var bor du? Norrböle Skellefteå

5.) Använder du glasögon? Nej, linser
6.) Var brukar du hänga? Hemma, på stan hos vänner, bekanta och familj.
7.) Talar du med dina gamla vänner? Nej

8.) Hur många piercings har du? 3 förutom öronen

9.) Hur många tatueringar? 7
10.) Vad har du för bil? Ingen, kör gustavs nya volvo,vet inte vad det är för modell, men den är blå;-)
11.) Har ditt hjärta krossats? Inte sen sist.

12.) Är du singel/upptagen/gift/ dejtad? Sambo.
13.) Vem är din bästa vän? Hunden

Av Johanna - 13 februari 2009 15:21

Ja det är pinsamt att erkänna det, men har man inga pengar så har man...

Nä jag skojade bara, inte att jag har slut pengar för det har jag, men de vart ju efteråt det;-)

Vi har varit och bekräftat faderskapet så nu är Gustav pappa på rikt, inte på låtsas som förut, för då har han ju bara lånat henne av mig, då var hon min. Bara min!

Men som den goda kvinnan jag är så får han nu äga halva henne, alltså den halvan som är grining. Inte när hon är glad för då är hon ju bara min.


När vi ändå var där tänkte vi gena över gatan och gå på Johanna i Parken men dom hade ju lunch där och då blir det ju alldeles för billigt, folk kan ju tro att vi är fattiga(såna som går på soc, hihi). Bättre gå dit på kvällstid istället, typ imorn...Vad säger du om det Gustav? *pik,pik*

Nä så vi gick på Subway istället, tog oss varsin macka. Ingen av oss orkade äta upp, så vi tog med oss hem.

Sen kysstes vi farväl och skiljdes åt...

Ja inte för alltid då, men för en lång lång stund, Gustav kom hem snart!


Ojoj vad jag schwammlar...

Sen gick jag på stan en sväng, hittade en underbar sommaroutfit åt lillan, en klänning och puff byxa, med matchande hatt, bild kommer snart.

Letade mig antingen garn lr vantar men hittade inget av det. Vad jag nu ska med det till, har ju två kartonger med garn hemma.

Köpte Emblasalva som ja ska ha till på måndag, säger inte till vad!(än iaf)

Och lite annat krafs, bland annat en godispåse till min Älskade imorn, tänkte virka ihop nått litet vackert åt honom som man kan ha godiset i.

Ja så när jag står i kassan och drar kortet så står det "Köp Medges Ej".

Ojdå!

Pinsamt pengarna var visst slut på kortet!

Men riktigt så illa är det ju inte, hade käsh i plånnkan och månej på andra kontot, så ni behöver inte tycka synd om mig riktigt än. Men snart om jag inte får mina pengar från fk.


Annars var det en väldans massa folk på stan, jag fattade ju ingenting fast det var rätt uppenbart... Tog ett tag, men när jag gick hemåt fattade jag ju, Melodifestivalen är ju i stan! Och det var säkert kändisarna som var där och sajnade lr nått, och jag bara går helt obrydd förbi och fattar inte vad det är som är så märkvärdigt. Drygt.


Nåja hipp hopp nu ska jag göra nå vettigt, typ läsa  bloggar lr nått...

Av Johanna - 13 februari 2009 11:29


En påse med nånting i, vad kan det vara?

hmmm...jag undrar...

Kan det vara...



SUSHI!

Ovido - Quiz & Flashcards