Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Johanna - 8 februari 2009 21:44

Som synes, men återkommer imorn med information om helgens förfarande:-D

Av Johanna - 8 februari 2009 20:53

Vad heter du: Johanna
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Jag skulle inte vela byta, är rätt nöjd faktiskt.

Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig: Ingen aning
Smeknamn: "Mamma" av sonen och "Hallå?" av Älsklingen

Vilket stjärntecken är du: Skorpion
Vilken årgång är du: Nittonhundraåttiotvå
Vart bor du: Norrböle, Skellefteå.
Hur lång är du: 164
Hur mycket väger du: 65, men har ju börjat träna nu så, det går neråt:-)

Bott utomlands: Nej

Flyttat antal gånger: 8
Vart skulle du vilja bo: Jag vet inte inte faktiskt.
Har du utländska föräldrar: Nope
Vad vill du bli när du blir äldre: Lycklig, rik :-D
Syskon: 5
Är du Internetberoende: Nä, men sitter en hel del vid datorn.
Tycker inte om: Svek, Lögner, Orättvisa...
Tre saker jag vill ha varje dag: Uppmärksamhet, kärlek, stimulans(göra nå vettigt)

Önskar jag var bättre på: Social kompetens
Har du slagit ner någon: Ja
Har du pussat någon av samma kön: Ja

Har du varit på strippklubb: Nej
Vad pluggar/jobbar du med: Läser på Komvux, men är mammaledig just nu. 
När grät du senast: För tre veckor sen kanske

Vad har du på dig en ledig dag hemma: Samma som jag har på  mig när jag inte är ledig.
Snusar du: Nej för fånken
Dricker du: Jadå, beror dock vad som menas;-)
Skolkar du: Nej men jag väljer vilka lektioner jag vill gå på:-P
Vad gör dig glad
: Min sambo, mina barn, min hund.
Vad längtar du till: Jag ska hämta min son om ca två veckor.
Gör du din egen frukost: Äter sällan frukost, men när jag väl gör det så- ja vem skulle annars göra det?
Vad är din högsta önskan just nu: Att wok&roll skulle vara öppet så jag kunde få mig Sushi.
Har du en bärbar dator: Hehe, jajjemen! Fick ju en av min Älskling!
Är du blyg: JA tyvärr.
Vad gör du just nu: Ser Beck på Fyran och sitter här.
Gillar du att slåss: Nej sånt har jag vuxit ifrån.
Svär du för mycket: Ja verkligen
Vad tycker du om dina grannar: Finns inget att tycka, vet inte vilka dom är.
Solar du ofta: Under våren och sommaren ja.
Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk
Har du varit deprimerad:

Hårfärg och frisyr: axellång page mörkblond
Ögonfärg: Melerade grön/brun
Mest nöjd med: Benen
Minst nöjd med: Magen
Skostorlek: 37
Glasögon: Nej hunden hade sönder dom(vilket jag blev glad över), nu använder jag bara linser.
Har du några piercingar/tatueringar: Ja tre piercingar(förutom öronen) och sju tatueringar.
Hur ofta tränar du: Två gånger i veckan
Använder du string: om klädseln kräver det.

Film: Vet inte faktiskt, men Titanic är ju en klassiker

Låt: Har inte EN favorit utan många.
Årstid: Sommar
Mat/dryck: Sushi och någon god drink
Djur: Elefanter är mina favoriter, men annars är jag en hundmänniska
Färg: rosa
Parfym: Har ingen favorit
Ämne i skolan: Medans jag gick grundskola tyckte jag mycket om syslöjd
Sysselsättning: Promenera, handarbeta, shoppa...
Godis: Det mesta;-)

Morgon- eller nattmänniska: Kvälls!
Sparare eller slösare: Slösa:-(
Bio eller promenad: Kan man inte få både och?
Ute- eller hemmakväll: UTE!!!

Ge kramar: JA!
Ge massage: Ja
Gå promenader i regnet: Hm, nja slipper nog helst det...
Höra fåglarna sjunga: Det är väl trevligt, men nog kan man göra annat samtidigt än att bara sitta och lyssna.

Pratade du sist med på telefon: Carro
Gillar du: Min sambo, mina barn, familj och vänner, och Hunden då på ett litet hörn?

Vilka vet mest om dig: Min familj, och skamligt att säga men mitt X.
Kan du prata om allt med: Precis allt- ingen
Vill du spendera resten av ditt liv med: Mina barn
 

Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen
Vad är bredvid dig just nu: Telefonen, soffkudden och filten.
Saker på skrivbordet: En jävla massa skrot!
Vad var det sista du åt: Gräddtårta
Har du en lavalampa: Har haft...
Hur är vädret just nu: Snöar
Vad gjorde du igår kväll: Kome hem från Jokkmokk, stickade, slocknade i soffan...
Vart skulle du vilja åka: Nya Zeeland, Island, Skottland
Hur tidigt stiger du upp: Som tidigast tio
Vad ska du göra ikväll: För hoppningsvis äta något, se tv och slockna i soffan.
Var har du ont: Min högra axel, måste legat konstigt inatt.
Är du bra på att måla: Haha, näe verkligen inte! Men jag önskar att jag var.
Vad heter dina husdjur: Ingemar och Maja. Ser fortfarande Myrrah som min, men det är hon inte.
Har du körkort: Ja
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Är du kittlig: Inte särskilt
Rädd för insekter: Inte rädd men jag tycker att dom är äckliga.
Anser du att du är stark: Ja mycket;-)
Senaste sjukhusvistelse: Slutet av November när Lillan föddes.
Vad gör du när du är uttråkad: Gnäller, surfar, ser tv...
Bästa känslan: När sonen vaknar på morgonen och kryper ner under mitt täcke och sover en stund till med mig.
Värsta känslan: Känslan av svek, ilska, hat...
Senaste sak du sa: Jag ids inte prata nå mer, vi kan väl höras på msn sen istället?

Ovido - Quiz & Flashcards