Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Johanna - 16 februari 2009 20:54

Ja då har jag tagit  lite kvällsgodis: keso med kanel, kiwi och banan efter att jag kommit hem från friskis. Ojoj vad jag är slut, benen kändes som spagetti när jag skulle gå hem. Och nu har jag riktigt ont i fötterna.

Blir att fortsätta virka färdigt vantarna och sen sååååva!

Av Johanna - 16 februari 2009 16:32

Skulle kunna skriva veckans shopping, men de är ju bara Måndag än så länge så det vore ju litye pinsamt:-D


Här kommer en underbar jordgubbmössa åt Lillan som jag bara inte kunde låta bli!





(bild)

Vantar åt mig och Gustav:

(bild)

Åså en outfit åt Lenkan, fint va?

(bild)

Han har redan såna byxor sen tidigare(men hittar dom inte,ops) men dom var så praktiska och fina så han får ett par till!

(bild)

Snygg va?

Av Johanna - 16 februari 2009 16:29

Kom hem från kk för en stund sen, och nu ser jag ut såhär:

(bild)

Ett litet ingrepp som faktiskt inte kändes alls, fast då hade jag dubbla bedövningar, Embla och lokalbedövning. Men lokalbedövningen gjorde svinont att sätta faktiskt!

Av Johanna - 16 februari 2009 14:30

Då har man varit på stan och shoppat lite, lägger upp bilder på det snart.

Men var först och käkade sushi, ojoj så gott det är! Och mitt var det är när jag sitter där så gnäller Lillan och det var ju ett tag sen hon åt så vad ska man göra? Låta hon grina så hon stör alla andra matgäster?

 Nä så det var bara hiva fram tissen och låta hon få mat då, blyg får man inte vara!

Men jag som inte var färdig...hmm, käka sushi(med pinnar givetvis) med vänsterhanden, går det alls?

Jamen sedär det gick faktiskt, haha...


Efter stan så sprang jag förbi kk så dom fick smörja in lite embla på vänsterarmen, så ska jag åter dit klockan tre, hujhuj, det kommer göra ont!

Av Johanna - 16 februari 2009 10:20

Ja gullungen har gnytt och hatt sig hela morgonen så jag har varit vaken sen jättetidigt, säkert sen nio! ;-)

Nå men det är bra jag har en tid at passa, ska möta Anna på stan halv tolv, ojoj, sånt måste man nästan ställa väckarklockarn för:-P

Ja livet som mammaledig är verkligen schlött ibland...

Jag ska köpa mig ett par vantar när jag är på stan, kankse titta efter ett par babyjeans,får se. Men det viktigaste av allt!

Vi ska och käka sushi, Annas premiär:-)


Nä nu är det kaffe och spackling som gäller!

Ovido - Quiz & Flashcards