Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Johanna - 5 mars 2009 10:22

Skitväder det var idag då, jag och Anna som skulle gå på långpromenad, hm!


Jag och Älsklingen somnade till Australia igår, ja som sagt somnade. Så jag har ingen aning om hur den var, bra lr dålig? Blir nog ett nytt försök ikv.

Sen väckte Lillan mig vid sex tiden, dags för frukost tyckte hon. Tyckte ju inte jag, men hon gav sig inte, så det var bara att masa sig upp då.

Sen har hon och jag sovit länge, men legat och myst ännu längre. Rackarungen tyckte att det var dags att stiga upp nu, men så fort jag gjorde det så somnade hon om. Hon ville sova själv minsann!

Jaha så då var det bara jag här då...


Stickade färdigt Lillans Lovikka sockar igår, men har inte broderat ännu, ska göra det sen och efter det kommer bilder!

Ovido - Quiz & Flashcards