Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Onsdag

Av Johanna - 15 oktober 2008 09:58

Huga, ska fara på skolan alldeles strax är det tänkt, men fick så ont i magen, fan vad jobbigt att gå.

Känner mig en aning stressad, tänkte göra färdigt ett arbete igår till svenskan idag, men si di hann jag inte, så det får bli på Måndag istället, har Matteprov imorn oxå så jag måste räkna ett kapitel till, och sen ska jag läsa två kapitel i samhälls som jag ska redovisa imorn. Helst hade jag velat lämna in rapporten till imorn, men det kommer jag inte hinna, får väl ta med Lenkan och lämna in den nästa vecka istället.


X:et ringde igår och undrade hur vi sku göra med pojken nästa vecka för han och hans tjej reser ju bort på fredagen som är hans vecka eg. Han undrade om han sku ha pojken fram tills dess, men det blir ju två veckor utan En Lenka så det sa jag att det klarar jag inte av, men jag skulle återkomma om det. Så då tänkte jag att jag hämtar honom på Måndag, tillsammans med datorn jag ska få låna av syrran (tack så mycket förresten!). Då kommer jag få ha han ganska länge, men hellre det än för lite, nåväl Då får ju X:et återgälda det om vi ska resa bort lr nått istället.


Nä nu måste jag fara på skolan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards