Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Ytterligare något senare...

Av Johanna - 11 november 2008 19:15

Jaha...nu har vi just kommit innanför dörren, varit på den där visningen, och jämransch vad fräscht det var! Det ska vi helt klart hänga med i budningen på, men det kommer garanterat att stiga över vår budget, men högre än så vill man ju ändå inte betala i det området om man ev. vill få det sålt nångång oxå...


Så nu står Älskade och donar i köket med disk och mat, och jag sitter och planerar värsta partyt för Februari...Har blivit erbjuden att följa med på enGaykryssning, hehe...låter sketskoj,. men så typiskt bara att jag blir sjösjuk, men nog vetti det sku lösa sig;-)


Ja så nu är det kväll och jag är trött och har halsbränna och sammandragningar, hoppas det blir lugnt och att pojken somnar utan bråk.

Blir lite less på dom här sammandragningarna, varför sak man ha såna jobbiga ena om det ändå inte finns en chans i helwoitta att bebben ska komma tidigare? Som att man plågas i onödan känns det som. Dessutom så lyfts magen vid sammandragningarna så jag tappar byxorna, det kan ju vara något irriterande, för det är ju nog svårt att ha byxor som det är, ingenting sitter ju som det ska. Inte ens mammakläder...kul att köpa en massa kläder för att ha under graviditet som man växer ur! Dom borde ju designa kläderna så att det är taget med i beräkningarna att magen växer men tydligen inte!

Och jag vägrar köpa en större storlek så att allt hänger som en påse över resten av kroppen, jag är inte fet, jag är gravid! Om jag nu skulle gått upp mer i vikt och blivit större över lår och armar så skulle det inte vara mer med det än att köpa en större storlek, men nu har jag ju inte det! Köper jag en byxa i Large så är den svinslapp över benen, köper jag en tröja i Large så hänger den över axlarna osv. Det är inte snyggt! Jag kan sitta och reta upp mig över detta precis hur mycket som helst.

Jag är dömd att gå omkring i pyjamasbyxor resten av graviditeten. *Surar*

 
 
Anna Eriksson

Anna Eriksson

11 november 2008 20:51

Tänk positivt, inte så länge kvar att gå i pyjamas brallor. *haha*

http://metrobloggen.se/sessans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards