Direktlänk till inlägg 12 november 2008

...

Av Johanna - 12 november 2008 11:49

Jaha den här morgonen var ju superskoj...inte...

Jag och pojken åt frukost, sen tvättade jag av han och satte igång en tvättmaskin. Han hann gå in i vardagsrummet och när jag tagit fram kläder för att klä på han och kliver in i vardagsrummet så känner jag att det luktar skit, bokstavligt. Och då ser jag hur pojken kryper omkring i soffan och vad ligger där om inte just en skitkorv, HUR FAN HANN HAN MED DET?!!! Annars kan han sitta och knösta hur länge som helst, gaaaah, man kan ju bli knäpp för mindre.

Tack och lov hade vi ett lakan i soffan just då, så det var bara att riva av det, men ändå...


Ja nå iallafall, så var vi ut en promenad med hunden, gick lite längre än en promenad runt kvarteret, men det räknas ändå inte som en långpromenad, mer som en vanlig promenad. Så givetvis är sammandragningarna igång nu...Lajbans det.


Funderar på att beställa två svarta tunnlar från Barbarella så att jag kan ha vanliga örhängen. Fick ju ett par fina snöörhängen av syrran när jag nu fyllde år. Men först måste högra örat töjas upp till tio mm, så just nu är jag en aning öm i min högraörsnibb, men vill man vara fin så...

 
 
Anna Eriksson

Anna Eriksson

12 november 2008 12:29

Kul morgon du verkar haft då ;-) Hoppas resten av dan blir bättre!

http://metrobloggen.se/sessans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards