Direktlänk till inlägg 13 november 2008

tjihaaa...

Av Johanna - 13 november 2008 13:56

Då har vi varit på stan då, fanns ju mycket snygga amningsbh:ar,men som jag trodde, det som det var någotsånär stöd i hade inga bågar, och de som hade bågar var bara gjort av fladder-sladder-tyg, suck...

Ja så då köpte jag två amningslinnen istället, vet ju ändå inte riktigt vilken tuttstorlek jag kommer få, så kan lika vänta med bh:ar tills dess, nu har jag iaf öppningsbara linnen. Givetvis köpte jag matchande trosor med.

Kollade i stort sett bara på underklädesavdelningarna, men hann gå nån vända på barnsidorna oxå, och som alltid när man har det knapert så finns det hur mycket vackert som helst!


Pojken var helt illvers och skulle ta i allt, drog ner kläder och sku "köpa", fick säga åt han ordentligt på h&m när han rivit ner en hel radda med galgar, då lugnade han ner sig efter att ha gråtit en skvätt, "nu ä ja inte lessen mamma".

Ja så nu är vi hemma igen, jag fotade i morse och sku visa hur vitt och fint det är ute, men det  händer inget när jag kopplar ihop kameran med datorn, såklart. Antingen hittar man inte sladden, lr så gör man det och den funkar inte, så jätteskojsigt allt kan vara då...


Behöver jag säga att jag har sammandragningar? Nej förmodligen inte, men jag gör det iaf: Jag har jäkligt mycket sammandragningar!!! Och nu känns dom mer som lätt mensvärk, alltså typ förvärkar...Mmm det skulle ju faktiskt kunna vara uppskattat om man nu trodde att det skulle sätta igång snart, men nej så lättlurad är jag inte. Jag vet att det bara är kroppen som ska jävlas lite...

Jag funderar på att ha vadslagning, när tror ni att den ska komma?

Eftersom att jag kom med förslaget så får jag gissa först, jag gissar på om tre veckor, mm,så blir det nog!

Tre veckor till, så jätte-mega-super-duper-härligt.

 
 
Anna Eriksson

Anna Eriksson

13 november 2008 18:41

Har du kollat på H&M? Tyckte deras ammnings BH såg fina ut. Vet inte om det var sladder... :-)

http://metrobloggen.se/sessans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards